Ci concentreremu nantu à l'investimenti Elvan Railway

Ci cuncintraremu nantu à l'investimenti ferroviari di Elvan: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Elvan, Fighjemu nantu à l'investimenti ferroviari in u periodu à vene. Quist'annu, spenderemu 7,5 miliardi di lire in investimenti ferroviari. A partesi da u 2016, forse supereremu l'investimenti in l'autostrada "
Lütfi Elvan, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dichjaratu chì volenu apre e ferrovie à a cumpetizione cù a liberalizazione è hà dettu: "Tutti i nostri preparativi per questu sò finiti. Annunziaremu questu in 1-2 mesi, avemu da principià e pratiche per a liberalizazione di e ferrovie ", disse.
In u so discorsu à a riunione tenuta à a Fundazione Birlik, Elvan hà dettu chì Turchia hà ottinutu guadagnà assai impurtanti in l'ultimi anni 12-13.
Rimarchendu chì a Turchia hè cuminciata à esse vista cum'è un paese in via di sviluppu è in crescita, Elvan hà dettu: "A Turchia ùn sperimenterà tempi facili in u periodu à vene, ma finu à chì u forte sustegnu di u populu cuntinueghja, Turchia farà ciò chì vole. Ùn avemu micca a minima preoccupazione o esitazione in questu sensu ", disse.
Espristendu chì, se a vulintà naziunale è i guverni sò prutetti, ci saranu sviluppi assai impurtanti in Turchia in u futuru, Elvan hà dettu: "L'attitudini aggressive di quelli chì sò incomodi cù a crescita di Turchia, rinforzendu, avè una voce più grande in u mondu, è l'aumentu di a cumpetitività aumenterà ancu di più ".
Esprimendu chì alcune attività discrediting sò realizate in u paese è fora di u paese, Elvan hà spartutu l'opinione chì "Cercanu cumu pudemu rompe u putere di Turchia, ma Turchia cuntinuerà à cresce è diventà più forte".
Dichjarà chì "I guverni di u Partitu AK anu vintu vittoria dopu vittoria in l'elezzioni", Elvan hà dettu: "Avemu ghjuntu finu à questu ghjornu ricevendu più voti in ogni elezzione cà a precedente. "Sperendu, a vittoria chì avemu da ottene in ghjugnu 2015 rinfurzà u putere di Turchia è u nostru futuru serà ancu più chjaru", disse.
Rimarchendu chì l'investimenti di Turchia in l'ultimi 12-13 anni in u campu di u trasportu sò paragunati cù l'anni 80 precedenti, Elvan hà dichjaratu chì 2003 chilometri di strade divise sò stati custruiti finu à u 6, è chì a strada divisa chì hè stata custruita in 100 anni hà righjuntu. circa 12 mila chilometri. U Ministru Elvan hà nutatu chì anu ancu migliurà annantu à circa 18-8 mila chilometri di strada ogni annu.
Elvan hà spiegatu chì solu 2003 chilometri di tunnel sò stati custruiti finu à u 50, chì più di 12 chilometri di tunnel sò stati custruiti in l'ultimi 13-200 anni, è chì a lunghezza di i tunnel chì deve esse apertu questu annu hè di 128 chilometri.
- Sviluppi in u trasportu ferroviariu -
Esprimendu chì Turchia hà pigliatu una distanza significativa in l'operazione di treni à alta velocità, Elvan hà dettu:
"Ci concentreremu nantu à l'investimenti ferroviari in u periodu à vene. Quist'annu, spenderemu 7,5 miliardi di lire in investimenti ferroviari. A partesi da u 2016, forse avemu da superà l'investimenti di l'autostrada. Daremu più pesu à l'investimenti ferroviari è attribuisce fondi. Equiparemu tutti i cantoni di Turchia cù linee di treni à alta velocità ".
Lütfi Elvan, chì hà datu infurmazioni nantu à i travaglii per a liberalizazione di e ferrovie, hà cuntinuatu cusì:
"Vulemu apre e ferrovie à a cumpetizione cù a liberalizazione. Ùn hè micca privatizazione, hè liberalizazione tutale. I Ferrovie Statali ùn saranu micca solu un operatore ferroviariu. Apriremu tutte e ferrovie per u trasportu di passageri è di merci à e cumpagnie chì vulianu. 'Paga l'affittu, gestisce l'affari. S'ellu hè un passageru, diceremu: "Passenger, porta una carica alta". Tutte e nostre preparazioni per questu sò finite. Annunziaremu questu in 1-2 mesi, avemu da principià e pratiche per a liberalizazione di e ferrovie ".
U Ministru Elvan hà dichjaratu chì anu u scopu di fà una offerta per 4G recentemente è assicurà chì l'abbonati prufittà di stu serviziu à a fine di l'annu.
Spieghendu chì u travagliu nantu à a fabricazione di treni d'alta velocità è di satelliti cuntinueghja in Turchia, Elvan hà dettu chì i studii di l'aviò regiunale anu ghjuntu à l'ultima tappa.
- Operazione di a stazione di basa cumuni-
Rispondendu à e dumande di i participanti à a riunione, Elvan hà dettu chì custruiscenu una pista addiziale in l'Aeroportu Esenboğa è espansione l'area di u grembiule.
Spieghendu chì stanu travagliendu in un prughjettu per custruisce una linea di metro da l'Aeroportu Esenboğa à u centru di a cità, Elvan hà dichjaratu ch'elli sò nantu à duie rotte diverse è sceglienu una di elli.
U Ministru Elvan hà dichjaratu chì si concentranu nantu à e misure per l'usu di stazioni di basa cumuni per prevene a contaminazione causata da stazioni di basa.
 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*