Tapping comedy nantu à e ferrovie

Tagging comedy in railways: Hè stata dichjarata chì i burocrati sò stati marcati cù a frasa "Hè una cattiva bocca". Hè stata dichjarata chì i burocrati sò stati marcati cù a frasa "Hè una cattiva bocca".
I "sforzi di tagging" iniziati in l'istituzioni pubbliche dopu l'operazione di corruzzione di u 17 di dicembre anu purtatu à volte à avvenimenti chì ricordavanu i filmi di cumedia. Unu di sti incidenti hè accadutu in a "Direzzione Generale di Ferroviari", una di l'istituzioni prediletti di l'AKP. Videndu chì a maiò parte di i burocrati d'altu livellu chì travaglianu in a direzzione generale sò stati numinati durante u Guvernu AKP è custituiti da persone affiliate à l'AKP, u gruppu di travagliu còsmicu hà criticatu uni pochi di burocrati numinati prima di l'AKP cum'è "malati", "negativi". ", "passivu" è "saria benefiziu di licenziali" Note cum'è "" sò stati nutati.
37 OF 30 BUREAUCRATS ERANTU SUPPORTERS AKP
In u quadru di u "travagliu di tagging" in l'istituzioni pubbliche, era destinatu à identificà i burocrati chì sustenevanu e prutestazioni di u Parcu Gezi è i partiti di l'uppusizione è i burocrati chì eranu membri di a cumunità. Per questu scopu, una cumissioni hè stata furmata in tutte l'istituzioni pubbliche, custituita da "burocrati chì sò pienamente affilati" cù l'AKP.
Cummissioni secrete preparanu note d'infurmazione speciale nantu à i burocrati di altu livellu è li consegnanu à i cunsultanti assignati à questu compitu. Duranti i studii in quistione, avvenimenti interessanti sò accaduti. U più impurtante di questi hè u prufilu realizatu da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali. A squadra di seguimentu assignata da u Gruppu di Travagliu Cosmicu à e Ferrovie hà realizatu un studiu di "tagging" nantu à 37 burocrati anziani, cumpresi subdirectori generali, consulenti, capi di dipartimentu è amministratori regiunali. In u studiu, hè statu determinatu chì 37 di i 30 burocrati sò stati numinati durante u periodu AKP è chì sustenevanu l'AKP. Hè statu determinatu chì i burocrati numinati prima durante u periodu AKP eranu cumposti da persone chì ùn anu micca esprimente e so "opinioni" assai, vale à dì, sò stati qualificati com'è neutrali.
FUSU CARICATU PER BUCCA PAVIRUNA
In a "lista di tagging" creata per i burocrati ferroviari, l'opinioni negativi sò stati spressi nantu à i sette burocrati in quistione. Tuttavia, ùn sò micca datu dettagli in quantu à u mutivu di sta opinione negativa. Tuttavia, era degne di nota chì certi burocrati sò stati valutati cum'è "malati", mentre chì altri sò stati valutati cum'è "passivi" è "saria benefiziu di licenziali". Per esempiu, unu di i burocrati anziani, M.Ç. Per AG, "vechju idealista, passivu, omu di sistema, duverebbe andà", per AG, "negativu, senza qualificazione, definitivamente duverebbe andà", per AG, "hè sguassatu è sguassatu, deve definitivamente andà".
"PERSONA DI A COMMUNITY" DEVA ESSERE EVALUATA
I burocrati cunnisciuti per a so vicinanza à l'AKP sò stati qualificati cum'è "persone di a cumunità". In a lista di profilazione, l'opinioni negativi sò stati spressi per alcune persone in questu cuntestu. I cumenti sò stati fatti annantu à certi burocrati cum'è "persone di a cumunità ma senza qualificazione". Hè statu dichjaratu chì a lista in quistione seria a basa di licenziamenti. Tuttavia, ùn hè ancu chjaru chì burocrati nantu à a lista seranu licenziati. Per esempiu, era degne di nota chì solu unu di i trè burocrati chì servenu attualmente cum'è subdirectori generali hè statu datu un parè pusitivu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*