U direttore generale di l'autostrade hà visitatu Darende

General Manager of Highways Visited Darende: General Manager of Highways, Mehmet Cahit Turhan, stava in u distrittu di Darende di Malatya per 1 ghjornu per via di neve forte è visitò a Municipalità.
Direttore Generale di l'Autostrade Turhan, chì hà participatu à a ceremonia induve hè stata fatta l'ultima saldatura di ponte di u Ponte Nissibi custruita in Adıyaman, hè stata per 1 ghjornu in u distrittu di Darende per via di neve forte è tibi in u ritornu. Turhan, chì hà sappiutu chì a strada trà Darende-Gürün è Gürün-Pınarbaşı era chjusa per via di a neve è a neve, hà trasfurmatu stu incidente in una opportunità è hà fattu investigazioni in Darende. Turhan hà visitatu prima u sindaco di Darende Süleyman Eser. Dopu à a riunione, Turhan, Direttore Regionale Elazig di Autostrade Hüsamettin Özdendi, Direttore Regionale Kayseri di Autostrade Aydoğan Aslan, Governatore di Distrettu di Darende Bünyamin Kuş è Sindaco Eser, anu fattu esami nantu à a strada è uttene infurmazioni nantu à e pratiche di lotta di neve.
Nutendu chì l'onda d'aria fredda chì hà affettatu a Turchia da u principiu di a settimana hà causatu disrupzioni in u trasportu, u Governatoratu di l'Autostrade, a Crescente Rossa è e squadre afad cuntinueghjanu à travaglià cun grande sforzu per serve a ghjente nantu à e strade durante i sforzi di lotta di neve, Turhan. hà dettu, aghjustendu chì i cunduttori chì viaghjanu nantu à a strada è ancu e squadre tecniche è amministrative. Ellu hà dichjaratu chì hè di grande impurtanza sia per ubbidisce à e regule sia per viaghjà ottenendu infurmazioni nantu à e cundizioni climatichi mentre sò in strada è facenu i necessarii. forniture.
In a so dichjarazione, Turhan hà dettu: "A volte chjudemu alcune di e nostre rotte à u trafficu per impedisce chì a nostra ghjente sia vittima in a strada è per precauzione. Ospitemu i nostri citadini chì viaghjanu in certi lochi longu u caminu. Ùn ci hè statu una grande vittimizazione nant'à e nostre strade per via di e piogge, ancu s'ellu hè stata interrotta di tantu in tantu, gestionemu bè stu disastru cù u sustegnu di tutti i settori publicu è privatu.
Turhan, chì hà ringraziatu a pacienza è a resistenza dimustrata da i cunduttori è i passageri chì viaghjanu, hà dettu: "Durante questi travaglii, vogliu ringrazià tutti in nome di a mo urganizazione per u travagliu duru di e nostre forze di sicurezza, i nostri amministratori amministrativi, a gestione di crisa. centri stabiliti da i nostri guvernatori, a nostra urganizazione di l'autostrade, l'aiutu di disastru è l'urganizazione di a Crescente Rossa. Speremu, tali avvenimenti naturali chì succederanu in u futuru ci vole à esse più prudenti è prudenti. Avemu da fà u nostru megliu per evità accidenti cù perdita di vita è danni à a pruprietà, in modu chì certi prublemi è incidenti irreparabile in tali incidenti ùn sò micca accaduti. Per avà, i travaglii nantu à e nostre strade sò stati alleviati in e regioni di l'Anatolia uccidintali è cintrali, l'Anatolia orientale è a regione orientale di u Mari Neru sò attualmente sottu una precipitazione efficace, i nostri squadre sò realizati in modu coordinatu, ringraziu tutti quelli chì cuntribuitu ".
Visità u Somuncu Baba Complex, Turhan si trasfirìu dopu à Kayseri cù l'apertura di e strade.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*