A Ferrovia più longa di u mondu principia l'operazione

A Ferrovia più longa di u mondu principia l'operazione

A Ferrovia più longa di u mondu principia l'operazione

A ferrovia più longa di u mondu hà cuminciatu à operare: u mese passatu, un trenu di merchenzie da a Cina hè ghjuntu in Madrid, a capitale di Spagna, è a ferrovia più longa di u mondu hè diventata operativa. Chjamata a Strada di a Seta di u 21u Seculu, a ferrovia hè stata custruita da a Cina chì vulia rinvivisce i vechji rotte cummerciale trà l'Asia Orientale è l'Europa.

Nuvembre scorsu, un trenu pienu di beni di cunsumu hè ghjuntu in Madrid trè settimane dopu avè lasciatu a cità custiera cinese di Yiwu. A ferrovia di 13 mila chilometri riduce u tempu di trasportu à a mità. U trenu hè previstu di vultà prima di l'annu novu cinese, chì serà celebratu in ferraghju, dopu avè acquistatu vinu è verdura da Spagna.
"21. A Cina dominarà u XNUMXu seculu?" Sicondu Jonathan Fenby, autore di u libru, a Cina hè determinata à rinvivisce i vechji rotte di u cummerciu: "I rotte di u cummerciu si migliurà è cuntinueghjanu à evoluzione. Ci hè avà una linea ferroviaria chì parte da Chongqing, sud-ovest di a Cina, è passa per a Russia è finisce in Germania. " I treni passanu trà Germania è Cina cinque volte à settimana, purtendu beni di cunsumu di ogni tipu, da i pezzi di ricambio di l'automobile à l'urdinatori.

Cina investe assai in e rotte cummerciale europee. U mese passatu, u primu ministru cinese Li Keqiang hà assistitu à l'apertura di u ponte di fabbricazione cinese di $ 167 milioni à traversu u Danubiu in Serbia. U Primu Ministru serbu Aleksandar Vucic hè cuntentu di l'investimentu: "Stu ponte, chì per a prima volta hà dimustratu l'ingegnu di l'ingegneri chinesi in Europa, hè diventatu un monumentu eternu à l'amicizia trà Cina è Serbia. Firmeremu assai altri prughjetti cum'è questu cù i nostri amichi chinesi. Nuvelli ponti è strade seranu custruiti in u futuru ".

Trà i prughjetti hè a strada di treni d'alta velocità trà Belgradu è Budapest di 1 miliardi 900 milioni di dollari. U Ministru di l'Affari Esteri Chinese Wang Yi enfatiza l'impurtanza di u rolu di i grandi investimenti in relazioni glubale: "A fine di u 2014, avemu stabilitu più di 70 relazioni strategiche cù i principali paesi è regioni di u mondu. Avemu avà furmendu partenarii cummerciale invece di alleanze ".

U gruppu di ballu Silk Road Dream, chì hà u scopu di rinvivisce l'antichi rotte di cummerciale di a Cina, cuntinueghja a so tour in Asia Meridionale. Cina hà sacrificatu $ 40 miliardi per rinnuvà l'infrastruttura di e rotte cummerciale. L'investimentu straneru hà u scopu di rinfurzà u postu di Pechino nantu à a scena mundiale. Ma unu di i mutivi di l'investimentu straneru hè rallentà a crescita in Cina, secondu Jonathan Fenby: "Ci sò parechje debule strutturali in Cina, da a struttura finanziaria à l'ambiente, è u guvernu di Pechino ùn pare micca prubabile di accettà a rallentazione di a crescita. Tuttavia, a cuscenza chì questi grandi prublemi anu da esse risolti si sparghje ancu in Cina ".

L'Europa, induve a recessione ecunomica cuntinueghja, accoglie l'investimenti chinesi. I sperti dicenu chì per avà, l'Europeani anu ignoratu e preoccupazioni annantu à a cattiva storia di a Cina in u campu di i diritti umani è a demucrazia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*