Eserciziu di salvezza in u centru di sci di Ilgaz

Eserciziu di salvezza in Ilgaz Ski Center: L'imaghjini chì emergenu durante l'eserciziu di salvezza realizatu da a gendarmeria in Ilgaz, a stazione di sci di Çankırı, ùn parevanu micca a verità.

L'imaghjini chì emergenu durante l'eserciziu di salvezza realizatu da a gendarmeria in Ilgaz, a stazione di ski di Çankırı, ùn parevanu micca a verità.

U Cumandante di a Gendarmeria Pruvinciale di Ricerca è Rescue hà realizatu un drillu cum'è parte di u travagliu preparatoriu contr'à eventuali ferite, intrappolamenti è sparizioni in Ilgaz Ski Facilities. U guvernatore Şehmus Günaydın è u cumandante regiunale di a gendarmeria di Kastamonu, u generale di brigada Faruk Bal, anu assistitu ancu à l'eserciziu.Dui vacanzieri sò stati bloccati per via di a curruzzione di u currente elettricu in a seggiovia, secondu u scenariu. A squadra di ricerca è salvata di a Gendarmeria, stazionata in Ilgaz, hà iniziatu u travagliu per salvà i dui vacanzieri nantu à a seggiovia. Cullà a seggiovia cù a corda, a squadra hà calatu i vacanzieri unu à unu cù l'aiutu di a corda. I vacanzieri, chì eranu friddi da u fretu, sò stati poi purtati à l'ambulanza cù una stretcher di sled. À a fine di l'esercitu, chì era ancu guardatu da i vacanzieri, a squadra di ricerca è salvata hè stata applaudita.