I tram di Gaziantep portanu 60 mila passageri à ghjornu

I tram di Gaziantep portanu 60 mila passageri à ghjornu : u Cunsigliu di a cità di Gaziantep hà tenutu a so 4ª Assemblea Generale Ordinaria.
In l'assemblea tenuta in a Sala di Reunione di l'Unione di l'Esportatori di Gazi Antep, u presidente di u Cunsigliu di a cità Mehmet Aslan, elencu i prublemi in u trasportu cù i tituli principali, hà dichjaratu ch'elli cercanu di truvà suluzioni à i prublemi di Gaziantep cù u sustegnu di i membri di l'assemblea generale. . Ricordendu chì 30 persone travaglianu volontariamente in u cunsigliu municipale, Aslan hà dettu chì anu furmatu gruppi di travagliu in parechji spazii, in particulare u gruppu di travagliu di trafficu. Dichjarà chì u so scopu primariu hè u trafficu urbanu, Aslan hà nutatu chì in più di questu, studii sò realizati in spazii cum'è zoning, educazione è salute.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, chì hà fattu una presentazione nantu à u "Piano Maestru di Trasportu" di a cità preparatu da u Dipartimentu di Zonificazione Metropolitana, hà dettu chì questu ùn pò esse risoltu solu cù l'iniziativi di a municipalità è chì tutti duveranu sustene.
660 XNUMX PERSONE SI MUVENU PER GIORNU
Dichjarà chì u trafficu hè cum'è u sangue chì circula in u corpu umanu, Şahin hà dettu: "Comu ci hè un prublema quandu u sangue ùn circula micca in i vini sanguini in questu corpu, i prublemi simili sorgenu in u trafficu. 85% di a pupulazione in a nostra cità si riunite in u centru di a cità. In questu rispettu, pò esse prublemi indeserate in u trafficu ", disse.
Spieghendu chì 120 mila persone vanu à e da a Zona Industriale Organizzata ogni ghjornu, u presidente Şahin hà dichjaratu ancu chì 60 mila persone andanu à u picculu situ industriale ogni ghjornu. Ricordendu chì 929 660 persone sò trasportate ogni ghjornu in Gaziantep cù 4 veiculi di trasportu publicu, Şahin hà nutatu chì parechji boulevards cumincianu cù 2 corsie è poi diminuiscenu à XNUMX corsie è sperimentanu e difficultà di questu. Dichjarà chì l'intersezioni di Özdemirbey Street, Ali Nadir Boulevard è Gazi Antep University sò esempi di queste, Şahin hà enfatizatu chì certi prublemi in u passatu causanu disturbi in u trafficu oghje.
PER TELEFONU MOBILE, U TEMPU DI L'BUSES SERA AMPARAT
Esprimendu chì anu da principià una nova applicazione cù u "Mobile Kart15" in trasportu da u 27 di ferraghju, u sindaco Fatma Şahin hà dettu: "Cù sta applicazione, un passageru puderà amparà à quale fermata è à quale ora passerà l'autobus. utilizendu u so telefuninu. Puderà sapè quante volte và in quale direzzione è aduprà l'autobus in cunsequenza.
Indittendu chì i minibus chì venenu da i distretti utilizanu i terminal rurali è ùn saranu micca permessi di entre in a cità, Şahin hà dichjaratu chì i travaglii di intersezzione davanti à l'Hotel Şehirgösteren Mahallesi è Dedeman continuanu.
Dichjarà chì dopu à u so postu, anu custruitu un totale di 22 km di strade novi, 18 km in Şahinbey è 40 km in a regione Şehitkamil, Şahin hà dettu chì l'offerta per u pianu maestru di trasportu hè stata fatta è i travaglii sò stati iniziati.
Spieghendu chì e decisioni radicali devenu esse prese per minimizzà i prublemi di trasportu, Şahin hà dettu chì queste decisioni anu una contrapartita. Fatma Şahin, chì hà dichjaratu chì una media di 65 mila passageri sò trasportati ogni ghjornu cù u sistema di ferrovia leggera, hà enfatizatu chì anu u scopu di aumentà u numeru di passageri à 120 mila allargendu u numeru di vagoni è e distanze di e stazioni nantu à a ferrovia esistente. sistema.
Inoltre, Boğaziçi Proje ve Mühendislik hà infurmatu i participanti facendu una presentazione nantu à u pianu maestru di trasportu chì farà.
Industria, Cummerciu, Energia, Risorse Naturali, Cummissione di l'Informazione è Tecnulugia Presidente è AK Party Gaziantep Deputy Halil Mazıcıoğlu, CHP Gaziantep Antep Deputati Mehmet Şeker, Ali Serindağ, GAÜN Rector Prof. Dr. Yavuz Coşkun è Sıtkı Severoğlu, Capu di Gazi Antep Branch di a Càmera di l'Architetti, anu ancu sparte i so punti di vista è pinsamenti nantu à u trasportu in a cità.

 

1 Comment

  1. Unu di i più grossi sbaglii fatti in i sistemi ferroviari hè di fà una stazione ogni dui centu metri.Spergu ch'ella diventerà insuppurtevule quand'ellu si unisce à i pedestri chì saltanu nantu à a strada.Dà avà, un prughjettu di tram ùn serà micca fattu per Antep.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*