Ski Running Balkan Cup tenuta in Gerede Arkut Mountain hè ghjunta à a fine

U Balkan Skateboarding Cup tenuta in Gerede Arkut Mountain hè ghjuntu à a fine : A Skating Balkan Cup, urganizata da a Presidenza di a Federazione Turca di Ski in Gerede Arkut Mountain, hè ghjunta à a fine cù i cuncorsi tecnichi gratuiti tenuti eri.

À a cerimonia di premiazione fatta dopu à i cuncorsi; U presidente di a Federazione Turca di Ski Erol Yarar, u Direttore Provinciale di Sport di i servizii di a ghjuventù Yahya Şahan, u guvernatore di u distrittu di Gerede Arslan Yurt, u sindaco di Gerede Mustafa Allar, u direttore di u distrettu sportivu di i servizii di ghjuventù Mustafa Kocakaya, u presidente di u Cumitatu Tecnicu di Ski Running, i membri di u Cumitatu Tecnicu è u Rappresentante Provinciale di a Federazione di Ski Bolu Haydar Cetinkaya si unì. U presidente di a Federazione di Ski Erol Yarar, u direttore provinciale di a ghjuventù è di u sport Yahya Şahan, u guvernatore di u distrittu di Gerede Arslan Yurt è u sindaco di Gerede Mustafa Allar anu prisentatu e medaglie di l'atleti chì anu classificatu in e competizioni. Circa 50 atleti da Turchia, Rumania, Bulgaria è Grecia anu participatu à a Cumpetizione di Ski Running Balkan Cup, chì hà fattu nantu à a maraviglia naturale di a muntagna Gerede Arkut. Situata nantu à a muntagna di Gerede Arkut è essendu a prima pista di corsa di sci registrata in u nostru paese da a Federazione Internaziunale di Sci (FIS), a pista hà recentemente ospitatu i cuncorsi Pruvinciali di Ski Running. Mentre chì l'atleti di a nostra Squadra Naziunale Turca piglianu i primi trè posti in a corsa di 5 km di e donne, l'atleti di Romania è di Bulgaria anu pigliatu u podium in a corsa di 10 km di l'omi. U nostru membru di a squadra naziunale Ayşenur Duman, chì hà vintu a medaglia d'oru in i cuncorsi di stili classici tenuti u marcuri, hà fiascatu à batte u so cumpagnu di squadra in a cumpetizione di freestyle tenuta ghjovi è hà guadagnatu a medaglia d'argentu. Dopu à un bellu pezzu, l'urganisazione internaziunale di ski running in Gerede hà ricivutu marcati da l'autorità, è hè statu osservatu chì l'invitati di l'esternu partianu soddisfatti.

"A bellezza di Arkut hè data da Diu"

In u so discorsu, u presidente di a Federazione Erol Yarar hà dettu: "Gerede Arkut Mountain Ski Center hà bellezze date da Diu. Urganizeremu eventi più grande quì s'ellu hè sviluppatu. U fattore più grande in u rinfurzamentu di sta credenza hè u sindaco Mustafa Allar è u guvernatore di u distrittu di Gerede Arslan Yurt. Eranu cun noi in tutta l'urganizazione è ci sustenevanu. Vogliu ringrazià tutte l'istituzioni ", disse. U sindaco Mustafa Allar, chì hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu, hà sottolineatu chì una cumpetizione cusì impurtante cuntribuisce à a prumuzione è à l'ecunumia di Gerede è hà dettu: "A nostra cità è a stazione di sci sò pronti per tali competizioni. Avemu cumpletu i cuncorsi di u Gruppu B di Ski Running è a cuppa di i Balcani di Ski Running senza alcunu scontru. Inseme cù u nostru deputatu Fehmi Küpçü, batteremu per u sviluppu di u Monti Arkut è per l'urganisazione più grande. Travaremu per assicurà chì l'urganisazioni sò tenute in u nostru distrittu in permanenza, noi cum'è a municipalità simu pronti à fà ciò chì ci vole à fà, à offre e pussibulità di a nostra municipalità, vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à a preparazione di questu. urganisazione è auguria successu à i nostri atleti ".