Gülermak compie u metro mudernu chì Varsavia vulia

Gülermak compie u metro mudernu chì Varsavia vulia: Dopu à a Siconda Guerra Munniali, i polacchi dumandavanu u metro da Stalin, u capu di l'Unioni Suviètica. Stalin hà fattu un centru culturale. Sò passati 70 anni, a cumpagnia turca Gülermak hà finitu u metro mudernu chì i residenti di Varsavia vulianu.
L'imprenditori turchi, u sicondu più grande in u mondu, cuntinueghjanu à creà storie di successu in ogni paese cù quale facenu affari.
Sicondu a nutizia di Star, unu di elli hè u metro di Varsavia, chì avemu assistitu cù a delegazione turca, cumpresu u Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekci, u presidente DEİK, Ömer Cihad Vardan, è i rapprisentanti di u guvernu polaccu. A storia di u Metro di Varsavia, custruitu da Gülermak AŞ. Si torna à a seconda guerra mundiale. II. U presidente suvièticu Joseph Stalin, chì hè vinutu in Pulonia dopu à a fine di a seconda guerra mundiale, hà fattu una offerta à i polacchi:
"Vulete un centru culturale o una linea di metro per a vostra bella cità di Varsavia?"
Varsavia volenu una linea di metro. Ma sta dumanda ùn hè statu appruvata da Stalin. È in u core di a cità, erige un grande centru culturale, chì hè sempre cunnisciutu com'è u munumentu di Stalin oghje.
Prughjettu di prestigio per dui paesi
Eccu a seconda linea di u "metro", chì a ghjente di Varsavia hà dumandatu à Stalin 70 anni fà, hè stata implementata da Gülermak AŞ, chì hè un espertu in sistemi ferroviari chiavi in ​​mano è face ancu e metropolitane di Istanbul, Ankara, İzmir, Eskişehir. U significatu di u metro per i polacchi data di Stalin. A so impurtanza per a Turchia, invece, rinfriscà l'imaghjini di l'affari turchi in u paese, chì anu avutu qualchì malu risultati in u passatu. Tantu cusì chì u metro, chì hè prestigiu per i Turchi, hè ancu un prughjettu prestigiosu per u guvernu polaccu. Per questu, i migliori architetti è pittori di u paese sò stati travagliati. Parlendu prima di a prova di a linea di metro citata, Zeybekci hà ricurdatu chì a Turchia hà cuminciatu à cuntrattà à l'esteru per a prima volta in u 1972 per piglià un travagliu in Libia. U Metro di Varsavia II. Zeybekci, chì hà dettu ancu chì a Stage 7 hè un prughjettu impurtante, hà nutatu chì a linea di metro di XNUMX chilometri hà ancu cuntribuitu à l'ugettivi di aumentà u voluminu di u cummerciu di i dui paesi.
Custa 1 miliardo d'euros
Kemal Güleryüz, presidente di u Cunsigliu cummerciale Turchia-Polonia è Gülermak AŞ, hà dettu chì u costu di a linea sotterranea, chì hè cumplettamente sotterranea, hè di circa 1 miliardi d'euros. Dichjarà chì 4 500 persone, cumprese i subcontrattori, eranu impiegati in u prughjettu in quistione, Güleryüz hà dichjaratu chì a nova stazione hè à 7 km di distanza. Gulermak AŞ Warsaw Metro Project Manager Mustafa Tuncer hà dettu chì, postu chì a cità hè divisa in dui da u fiume, anu passatu a parte di 600 metri di u metro sottu u fiume cun un tunnel. Ricordendu chì anu firmatu u cuntrattu per a seconda linea di u Metro di Varsavia in uttrovi 2009, Tuncer hà infurmatu chì anu consegnatu u prugettu à l'Autorità di Trasportu Pùblicu di Varsavia in settembre 2014. Prestu a seconda guerra mundiale di u Metro di Varsavia Spieghendu chì una licitazione serà fatta per a continuazione di u Stage è chì anu ancu interessatu in questu, Tuncer hà dettu: "Avemu ricevutu qualificazione da 5 offerte di l'autostrada in u paese. Vulemu mette a Pulonia in u centru è andà in l'Europa di u Nordu. Hè per quessa chì offremu nantu à u Metro di Copenhagen in Danimarca per u più grande tunnel di treni d'alta velocità in Norvegia. Travagliemu ancu in un prughjettu di tram in Finlandia. Avemu trattatu cun un totale di 2 miliardi di euro di affari ", disse.
AXIS SHIFT À L'EUROPA ORIENTALE
Dopu a prova di guida di a linea di metro, u Ministru Zeybekci è a delegazione DEİK si sò riuniti à a cena di u Cunsigliu cummerciale Turchia-Polonia, chì era ancu assistitu da u Vice Primu Ministru Polaccu è Ministru di l'Ecunumia Janusz Piechocinski. Zeybekci, in u so discorsu quì, hà dichjaratu ch'elli riuniscenu l'affari turchi è polacchi ogni 3 mesi da avà. Ricordendu chì l'asse ecunomicu di u mondu era in u mità di l'Europa è l'America, Zeybekci hà dettu chì questu asse si dirige versu l'Europa, è avà si move versu l'est di l'Europa, è chì in un tali ambiente, i dui paesi ponu valutà. l'opportunità intornu à elli inseme. Apuntendu chì Turchia duveria investisce 10 miliardi di dollari in energia, 140-140 miliardi di dollari in trasporti, è 150-40 miliardi di dollari in cumunicazioni è cumunicazioni in i prossimi 50 anni, Zeybekci hà dettu chì questi investimenti seranu fatti da parechji paesi, in particulare a Russia. è e Repubbliche Turche, hà dettu ch'ellu deve fà.
Invitu à a Borsa polacca
U Primu Ministru Polaccu è Ministru di l'Ecunumia Janusz Piechocinski hà sottolineatu u so sustegnu à a Turchia in u prucessu di l'UE cù e parolle "Polonia hà rispunsabilità versu u so cumpagnu turcu". Dichjarà chì Turchia hè l'unicu paese amichevule non UE in Pulonia chì ùn hà micca sperimentatu una diminuzione di u so PNB, Piechociski hà nutatu chì crede chì e cumpagnie turche riceveranu ancu supportu da a Borsa polacca. Piechocinski hà infurmatu chì a Pulonia serà u più grande cantiere di custruzzione in Europa da 2028. U presidente di u Cunsigliu di Relazioni Economiche Estere (DEIK) Ömer Cihad Vardan hà dettu chì a Pulonia hè un paese impurtante per a Turchia. Vardan hà nutatu chì u paese hà una ecunumia stabile è pensanu chì i figuri di crescita superanu a media di l'UE per quattru volte in l'anni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*