Bona Nutizia à Hilvanians Principal OK Senza Pagamentu di Interessi

Bona nutizia à i residenti di Hilvan: U principale ùn serà micca pagatu interessi: I prublemi di i citadini chì i so terreni sò stati espropriati per via di l'allargamentu di a strada in u distrittu Hilvan di Şanlıurfa sò stati finalmente risolti.
A decisione chì l'interessu di i soldi, chì hè statu espropriatu è pagatu da a Direzzione Generale di Autostrade, ma dumandava torna cù interessu da i titulari di u dirittu cù a pretensione chì era sopravvalutatu, ùn saria micca pigliatu, hè stata passata da u sottucomitatu di a Gran Assemblea Naziunale Turca.
Parechji case è posti di travagliu nantu à l'Autostrada Hilvan - Diyarbakır è Hilvan - Şanlı urfa sò stati espropriati da a Direzzione Generale di l'Autostrade prima di l'annu 2000 per via di travaglii di allargamentu di a strada è i so pagamenti sò stati fatti dopu à u 2000.
Tuttavia, a Cummissione di Valutazione, chì hè stata creata per a seconda volta, avia decisu chì u prezzu stimatu prima era altu è chì i soldi extra deve esse rimbursatu. Nantu à questu, i titulari di u dirittu chì s'opponenu à a decisione ùn anu pussutu truvà alcuna compensazione, è l'interessi sò stati pagati nantu à i so debiti à l'autostrade. Faruk Çelik, Vice Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Soziale di u Partitu Şanlıurfa AK, hà fattu un tentativu di risolve u prublema per pagà i debiti chì anu righjuntu una figura alta cù interessu è per eliminà e lagnanza di i citadini aggravati.
In a so dichjarazione scritta nantu à u sughjettu, Çelik hà dettu: "In casu chì e parti di i diritti di espropriazione, chì sò stati espropriati da a Direzzione Generale di Autostrade in Hilvan è pagati da l'amministrazione per via di l'espropriazione, chì deve esse cullucatu da i beneficiari in in cunfurmità cù a decisione ghjudiziaria finalizzata, sò rimbursati in un certu periodu, l'interessi accumulati seranu sguassati è solu u principale serà recullatu. " .
U sindaco di Hilvan, Aslan Ali Bayık, hà ringraziatu Faruk Çelik, Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale, chì hà pigliatu l'iniziativa di risolve u prublema.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*