Erciyese 21 alberghi sò custruiti

21 alberghi sò custruiti in Erciyes: L'investimenti hoteli sò ancu in crescita in Erciyes, chì si prepara à diventà una di e stazioni di sci di u mondu cun un investimentu di 300 milioni d'euros.

Introducendu u Pianu Maestru di Erciyes Ski Center in a cunferenza di stampa, u guvernatore di Kayseri Orhan Düzgün hà dettu: "L'emergenza di queste ricchezze cù grandi investimenti aumenterà u potenziale turisticu. Pudemu ottene u successu ottinutu in u turisimu di mare-sole-sabbia cù u turismu d'invernu, cum'è in l'esempiu di Erciyes. "Cum'è municipalità, investemu in u turismu perchè hè una industria impurtante in quantu à a prufittuità", disse.

Doğuş Group hè trà l'investituri

In più di e stazioni di sci, 21 di l'alberghi 17 previsti per esse custruitu in a regione seranu boutique è 4 stelle. Dichjarà chì anu ricevutu offerte da parechji investitori per questu, Erciyes A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Murat Cahit Cıngı hà dettu: "Avemu furnitu i titoli di 21 alberghi. I fundamenti di nove alberghi sò stati posti. "Dogus Group hà ancu custruitu un hotel in a regione", disse.

Mentre chì u pianu maestru hè previstu per esse cumpletu per 300 milioni d'euros, quandu l'investimenti sò finiti, 100 milioni d'euros di ingressu indirettu è 100 milioni d'euros di ingressu direttu seranu furniti à Kayseri. Un novu impiegu serà creatu per 3 mila persone. U numeru miratu di turisti hè 2 milioni di persone.