Lasciate u Metro d'Istanbul ghjunghje à Izmit

Lasciate u Metro d'Istanbul ghjunghje à Izmit: Parlendu à l'11a Reunione Congiunta di Kocaeli Chambers ospitata da KOTO, u presidente di a Camera di Cummerciu di Gebze, Nail Çiler, hà dumandatu chì a Metro d'Istanbul sia allargata à Izmit dopu Gebze.
Parlendu à a 11a Reunione Congiunta di Kocaeli Chambers, urganizata cumuna da Kocaeli Chamber of Commerce, Kocaeli Chamber of Industry, Gebze Chamber of Commerce è Körfez Chamber of Commerce, u presidente di a Camera di Commerce Gebze Nail Çiler hà dumandatu chì u Metro d'Istanbul sia allargatu à Izmit dopu Gebze. . Çiler hà dettu chì più di 10 mila veiculi sò in strada ogni ghjornu in a nostra pruvincia è hà dettu: "U monossidu di carbonu tossicu hè emessu da i veiculi chì naviganu in u trafficu. I perditi ecunomichi sò ancu assai impurtanti. A situazione hè veramente grave. A metro hè usata cum'è u principale mezzu di trasportu in e cità maiò di u mondu. Esigemu chì l'opera di metro esistente sia cunnessa à Gebze, Dilovası è più tardi à Izmit.
KOCAELİ GIOCA IN SUPERLIG
Dichjarà chì u metro farà ancu cuntributi significativi in ​​quantu à l'ecunumia è a salute, hà dettu: "Stu prughjettu darà benefici energetichi è ecunomichi. Kocaeli ghjoca in a Super League in nome di u mondu cummerciale. Dunque, duvemu fà a diferenza pensendu in modu diversu. Sò favurevule à u metro per andà in Sakarya è ancu Düzce in pocu tempu. A metro hè un mezzu assai impurtante di trasportu publicu in i paesi sviluppati. Mi piacerebbe cuntribuzioni di l'industriali è di i presidenti di a camera nantu à questu tema. "Serà inabitabile dopu à 3 anni", disse.
TUTTI VOLE KOCAELİ
Fornendu infurmazioni nantu à e cuntribuzioni di u metro, u presidente di KOTO Özdağ hà dettu: "U trasportu hè civiltà. Una tale linea porta 500 persone à tempu. Purtendu un totale di 50 mila persone, un minimu di veiculi 2 sò sbarrati da u trafficu. Cuntribuisce à u risparmiu di l'impiegati di 100 ore per ghjornu è 36 ore per mese. U nostru desideriu hè chì sta linea si estende quì. Facemu prima un passu per riunione cù u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli. Micca solu noi, ma tutti Kocaeli volenu u Metro ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*