A metro di İzmir ghjunghje à i so novi piloti

Izmir Metro hà avutu i so novi machinisti: Per a prima volta in Turchia, Izmir Metro A.Ş. U "Programma di Training Machinist" urganizatu in partenariatu cù l'Agenzia Turca per l'Impiegazione (İŞKUR) hè statu finitu. Trà i 23 ghjovani machinisti chì anu cumpletu u prugramma cù successu, ci sò trè machinisti femine.
Grazie à a cooperazione trà Metro A.Ş., una urganizazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir, è İŞKUR, 23 ghjovani anu guadagnatu una professione è un travagliu. I candidati chì anu successu dopu à u periodu di furmazione di sei mesi è l'esami in u scopu di u "Programma di Training Training Machinist On-the-Job" realizatu in u scopu di un protocolu cumunu cuminciaru à travaglià in Izmir Metro. I novi piloti anu ricevutu i so badge in una cerimonia.
Parlendu à a cerimonia, u Direttore Generale di Izmir Metro A.Ş, Sönmez Alev, hà dichjaratu chì, cum'è Metro A.Ş. di a Municipalità Metropolitana di Izmir, sò abituati à scopre una nova strada è hà dettu:
"Voi sò scelti persone chì anu passatu per prucessi difficili è anu guadagnatu u dirittu di fà sta professione. Transportarete millaie di persone ogni ghjornu. Sarete di turnu mentre tutti l'altri sò in vacanze à a vigilia di l'annu novu. Tuttavia, grazie à l'educazione chì avete ricevutu quì, ùn avete micca solu guadagnatu un travagliu, ma ancu una professione chì hè valida in tutta a Turchia ".
U direttore provinciale di İŞKUR İzmir, Kadri Kabak, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di a cooperazione trà e duie istituzioni. Kabak hà dettu ancu chì Izmir Metro A.Ş hè una di e trè organizzazioni più preferite trà e applicazioni di travagliu fatte à e so istituzioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*