U periodu di trè in unu hà iniziatu in İzmir Loads.

L'era di trè in una hè iniziata in i Cantieri Navali di İzmir: a Municipalità Metropolitana di İzmir aumenta u numeru è a varietà di macchine di riempimentu Kentkart chì i passageri ponu carricà in ogni mumentu di u ghjornu. Grazie à i novi vending machines in İzmir Metro è stazioni İZBAN è à i moli di i battelli, i passageri ponu riempie e so carte di trasportu fendu transazzione cù muniti, banconote o carte di creditu. "3-5 Tickets" sò ancu venduti da i vending machines chjamati Loading.
In più di e stazioni di Metro è İZBAN di a Municipalità Metropolitana di Izmir, offre à i so passageri l'uppurtunità di ricaricà e so carte di trasportu publicu in ogni mumentu di a ghjurnata, cù un totale di 160 distributori automatici Kentkart à i moli di i battelli operati da İZDENİZ. Cunsiderendu e diverse esigenze è bisogni di i so passageri, a Municipalità Metropolitana hà assicuratu chì i distributori di riempimentu, cunnisciuti cum'è "Loading" trà u publicu, servenu in ogni situazione.
Trè mudelli sferenti di vending machines, chì ponu esse pieni di muniti, travaglianu solu cù billete di banca è ponu esse carricati cù carte di creditu, serve i passageri in stazioni è moli. I passageri chì volenu ponu ancu cumprà carte di trasportu chjamate "3-5 Tickets" da i vending machines.
I passageri sceglienu u vending machine chì anu da utilizà secondu u tipu di pagamentu. In questu modu, e transazzione ponu esse realizatu più veloce.
I funzionari di a Municipalità Metropolitana di İzmir anu dichjaratu chì u numeru di distributori chì ponu esse pieni di carte di creditu serà aumentatu in i ghjorni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*