Cosa da fà in Kartepe Ski Center

Cose da fà in Kartepe Ski Center: Kartepe, in i cunfini di Kartepe Kocaeli, chì u nome avemu intesu assai spessu in l'ultimi anni, hè un centru di sci cù bellezza naturale chì appellu à tutti i vacanzieri è induve parechje attività ponu esse fattu.

E bellezze naturali chì facenu Kartepe un centru di attrazione è e cose da fà durante u viaghju Kartepe sò i seguenti;

Prima di tuttu, Kartepe hè un locu chì l'amatori di ski visitanu assai spessu durante i mesi d'invernu. Una di l'attività più impurtante chì pò esse fatta in Kartepe hè u ski. In u caminu versu l'area induve e piste di ski sò situate in Kartepe, pudete truvà buttreghi chì vendenu è affittu l'equipaggiu di sci è istruttori induve pudete piglià furmazione di sci nantu à a strada è in a zona.

Hè assai vicinu à i lochi cù bellezze naturali cum'è Kartepe, Maşukiye è Sapanca. Maşukiye hè un must-see cù a so natura lussureggiante, u flussu chì scorri è i ristoranti di truite. A parte più piacevule di Maşukiye hè chì, fora di u sonu di l'inseme è di l'uccelli, ùn ci sò micca assai soni disturbanti chì pudete sente. I ristoranti è i lochi di riposu per scopre per voi stessu sò una altra bellezza di Maşukiye.

Sapanca hè un locu chì hè visitatu dodici mesi di l'annu cù u so lavu chì dà u so nome à a cità, una zona di caminata vicinu à u lavu, ristoranti è caffè affacciati à u lavu. In più di u fattu chì u lavu hà una bellezza diversa, hè pussibule di fà attività assai piacevuli cù veiculi cum'è vela, canoa è barca nantu à u lavu cù i studii realizati in l'ultimi anni.

Tocca brevemente e cose chì ùn deve micca fà in Kartepe; Indipendentemente da a stagione di a vostra visita à Kartepe, Kartepe hè 25 km da u centru. Duvete visità u centru di ski induve pudete ghjunghje cù una vista magnifica nantu à una strada ben curata è verde in a distanza, duvete manghjà trota in Maşukiye, duvete beie caffè in i caffè nantu à a riva di u lavu in Sapanca, duvete cumprà. fiori da i serre in Sapanca, duvete andà da Kartepe à Maşukiye. In a strada, duvete cumprà u pane da i forni di petra in a strada.