A strada di u circondu di u Nordu di Malatya Allevierà u trafficu

Malatya Northern Ring Road Allevierà u Traffico: U Vicepresidentu di u Partitu AK, Öznur Çalık, hà valutatu e dichjarazioni di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni Lütfü Elvan durante a so visita à Malatya è hà dettu: "Promuvemu Malatya à a prima liga in i trasporti. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à questi servizii, in particulare u nostru Primu Ministru Ahmet Davutoğlu è u nostru Ministru di i Trasporti, Elvan.
"TRASPORTU SEGURU E CONFORTEVOLE INCONTRA CU MALATYAS"
Aduprendu l'espressioni "Trucemu tutta a Turchia cù reti di ferru in modu chì a nostra nazione pò viaghjà più cunfortu è sicura è riunitemu a nostra nazione cù u Trenu d'Alta Velocità", Çalık hà dettu: "Attualmente, u nostru paese hè in u 6u. pusizioni in Auropa trà i paesi chì si ncuntrau cù YHT è 8th in u mondu. U nostru paese face grandi passi in ogni campu. I nostri missiavu cuddà e navi da a terra, avemu i treni sottu à u mare. Avemu realizatu servizii cum'è una rivoluzione in u trasportu. Malatya hà beneficiatu di sti servizii è continuerà à prufittà da ellu. Malatya entrerà in l'annu 2023 cù un serviziu di ferrovia mudernu ", disse.
ÇALIK: "A RING ROAD DI NORD ALIVRÀ U TRAFFIC"
Çalık hà dettu chì l'offerta per un investimentu impurtante in u trasportu per Malatya si terrà u 20 di ghjennaghju, è hà dettu:
"L'offerta di custruzzione di a strada di u circondu di u Nordu serà tenuta u 20 di ghjennaghju di u 2015 da a Direzzione Regionale di l'Autostrade. Avemu purtatu un investimentu di quasi 500 milioni di TL à Malatya. U prughjettu di a Strada di u Ring Nordu hè di 54 KM è avarà standard di strada elevati. A strada taglierà a strada di l'aeroportu di Malatya intornu à u paese di Özal. Dopu, u percorsu chì taglia a strada Malatya – Sivas cuntinuerà in a direzzione di Battalgazi è Bulgurlu è finisce à l'intersezione stradale di Pütürge. Bona furtuna à Malatya ", disse.
"3 TUNNELLI IMPORTANTI SONO COMPLETI PER MALATYA"
Çalık hà dettu: "3 di i nostri tunnelli, chì sò impurtanti per Malatya, sò stati cumpletati", è aghjunse: "A lunghezza tutale di u nostru tunnel di Karahan, chì hè unu di elli, hè di 3 metri perchè hè un viaghju di andata. A luce di u tunnel era ancu visibile. Attualmente, ci sò studii nantu à e strade di cunnessione. Spergu chì apremu u Tunnel di Karahan inseme in maghju ", disse.
Çalık cuntinuò e so parolle cusì:
"Un altru tunnellu impurtante hè u nostru tunnel Erkenek nantu à a strada chì si estende à Gölbaşı, chì hè a nostra cunnessione Malatya - Adıyaman - Kahramanmaraş. U Tunnel d'Erkenek era unu di i lochi risichi induve l'accidenti stradali sò accaduti. Avà, i nostri citadini viaghjanu in modu sicuru attraversu stu tunnel è a strada serà accurtata di 400 metri quandu u tunnel hè messu in serviziu. Cusì, u tempu è u carburante seranu salvati è una cuntribuzione serà fatta à l'ecunumia naziunale. U Tunnel Erkenek serà longu 3 mila 630 metri. Speremu di apre à a fine di questu annu. Un altru prughjettu di u nostru hè u ponte di Kömürhan, chì custruiremu nantu à a diga di Karakaya trà Malatya è Elazig, è chì hè u 4u ponte sospesu più grande di Turchia. U nostru guvernu travaglia cum'è una formica per lascià travaglii cum'è giganti. Custruemu un terzu ponte versu Istanbul, u ponte di u Golfu. Cù a stessa tecnica, cù a listessa tecnulugia, custruiremu u nostru ponte di sospensione à Kömürhan cum'è un travagliu cumpletamente naziunale. Custruemu ancu u Tunnel Kömürhan di 2 mila 400 metri di lunghezza. Stu prughjettu serà finitu in 2016. Cù questu investimentu, pigliamu Malatya à a prima liga in u trasportu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare à u nostru Primu Ministru, Ahmet Davutoğlu, è u nostru Ministru di i Trasporti, Elvan, per i so servizii ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*