Melih Gökçek: L'usu di l'asfaltu deve pagà per questu

Melih Gökçek: Quelli chì utilizanu l'asfaltu duveranu pagà per questu. Melih Gökçek hà dettu chì i soldi di l'asfaltu, chì a maiò parte di l'abitanti di Ankara ùn volenu micca pagà, ùn sò micca inventati da a Municipalità Metropolitana di Ankara è sò stati realizati studii nantu à a so suluzione. Dichjarà chì i soldi di l'asfaltu sò stati liberati à i cunsiglieri di MHP in 2010 per via di a pressione di a sede, Gökçek annuncia à a ghjente di Ankara chì travaglianu per sguassà i soldi di l'asfaltu pigliati da e case.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, hà participatu à a trasmissione cumuna in diretta di 17 radii è hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda. Evaluendu e lagnanza di i citadini nantu à i soldi di l'asfaltu, Gökçek hà dettu chì i soldi di l'asfaltu ùn era micca l'invenzione di u Metropolitan.
Dichjarà chì hà fattu cuntatti per a rimuzione di i soldi di l'asfaltu, Gökçek hà dettu:
"Finu à u 2010, l'avemu saltatu per evità di ottene i soldi di l'asfaltu. Tuttavia, in u 2010, a sede di MHP hà pressatu i membri di u Cunsigliu Municipale di MHP per dumandà dumande nantu à u fattu chì i soldi di l'asfaltu ùn sò micca stati raccolti in Ankara. Avemu avutu da riferite questu à l'ispezione, è intantu, anu presentatu una denuncia penale à u Ministeru di l'Interior. U Ministeru di l'Interior hà ancu iniziatu una inspezione, è, in u risultatu di l'ispezione, i rispunsevuli sò stati scuperti, l'azzioni legale necessarie sò state pigliate contr'à quelli cuncernati, è i soldi chì ùn sò micca raccolti sò stati embezzled da l'amministratori.
Nutendu chì un rapportu ufficiale hè statu ancu emessu annantu à questu tema, Gökçek hà ancu nutatu chì u prublema hè cascatu sottu à u scopu di una lege generale promulgata da a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è i burocrati municipali si sò sbarazzati di embezzlement. . U mutivu chì aghju publicatu questu hè a lege. In a lege, si dice chì i soldi di l'asfaltu deve esse assulutu è assulutamente ", disse.
-" TRAVAILU PER I SOLDI ASFALTI ... "
Notendu chì anu prupostu una pruposta di lege per caccià i soldi di l'asfaltu da e so radiche, Melih Gökçek hà dettu: "Ancu se ci hè una lege chì hè stata appena promulgata, in u passatu si diceva chì i soldi era 'pigliatu', avà hè riferitu. cum'è "pò esse pigliatu". In altri palori, sicondu questu, una decisione pò esse presa da u Cunsigliu di a cità di ùn piglià soldi di l'asfaltu. Ma ùn pudete micca allargà à u passatu. Ma malgradu questu, pudemu avè l'avucati à travaglià di novu è fà stu travagliu? Avemu guardatu ", disse.
15 TL OFFERTA DA GÖKÇEK
Esprimendu chì u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu hè ancu in favore di l'abulizione di questi soldi, Melih Gökçek hà prupostu un metudu diversu è hà dettu: "Quellu chì usa l'asfaltu paga soldi. Se u cunduttore paga una tarifa d'usu di l'asfaltu di 15 TL ogni mese, questu ùn affetterà à nimu. Avemu digià da fà qualcosa per piglià una decisione in u Cunsigliu di a cità è micca piglià per l'avvene. Fighjate, ripete, questu hè un incidente chì hè accadutu per via di i nostri amichi MHP in questu affari, in casu di una denuncia criminale, per dì cusì. Sta struzzione vene da a Sede, è un amicu nostru chì era cù u MHP à quellu tempu m'hà dettu. Spergu di risolve ", disse.
Toccu à un prublema simili in e Zone Industriali Organizzate, Gökçek hà dettu: "Quandu aghju parlatu cun elli, aghju dettu specificamente chì avaristi aiutu per l'asfaltu, è un protokollu hè statu fattu trà noi, è l'anu messu in u protocolu dicendu" a tarifa di l'asfaltu. hè pagatu'. Dunque, se ùn l'avemu micca pigliatu, agiremu in violazione di u protocolu, hè una cosa incredibile ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*