A lotta cullettiva in e metropole

Lotta di massa in metropoli: Università Tecnica di Istanbul (ITU) Capu di u Dipartimentu di Ingegneria di Sistemi Ferroviari Prof. Dr. Mehmet Turan Söylemez hà dettu: "I sistemi di metro è ferrovia sò utilizati da 1 milione 600 mila persone à ghjornu. Grazie à i metro, almenu 250 mila veiculi sò cacciati da u trafficu. Per ogni 60 minuti passati in u trafficu, 40 minuti sò persi. Quandu guardemu i tipi di trasportu generale, u trasportu di terra vene prima. I sistemi ferroviari seguitanu stu ordine. "U trasportu marittimu hè in l'ultimu postu", hà determinatu.
U fattu chì u costu annuale di i ritardi di u trafficu hè di circa 6.5 ​​miliardi di lire mostra quantu sò impurtanti i risultati di Söylemez è chì sò un prublema chì deve esse cunsideratu. Mentri misure sò pigliate per riduce a dipendenza da l'impurtazioni è i passi sò fatti per sviluppà a tecnulugia domestica in u settore di l'automobile, chì hè u primu postu in l'esportazioni annuali di Turchia cù 22.2 miliardi di dollari, e misure finanziarie includenu riduce a dipendenza da l'energia à i limiti più bassi è cuncentrazione nantu à l'efficienza di carburante. .
Per chì tutti questi studii pruducianu risultati raziunali, u caosu di u trafficu deve esse curbed. Quasi a mità di a pupulazione di Türkiye vive in 5 grandi cità. Hè un fattu chì i regulamenti da esse fatti in queste cità, in particulare Istanbul, furnisceranu guadagnà significativu.
Studi alternativi, cum'è l'aumentu di i sistemi ferroviari, rendendu i viaghji aerei attrattivi, è l'espansione di u trasportu marittimu cù una pulitica di prezzu accessibile, custituiscenu ancu un passu impurtante per i guadagni ecunomichi. Mentre pruvemu di caccià i veiculi chì anu 20 anni è più vechji da u mercatu cunsiderenduli cum'è scarti, ùn deve micca ignurà e tecnulugia novi di i veiculi. Mentre i travaglii di metro di l'aria sò realizati in Europa è in u Far East, avemu bisognu di piglià sta velocità in u trasportu u più prestu pussibule.
In l'ultimi 5 anni, e persone in e grande cità anu vultatu à u sistema ferroviariu. Aumentà sta tendenza significa caccià millaie di veiculi da u trafficu. Hè necessariu offre un trasportu attraente per caccià i citadini da i so veiculi è in u trasportu publicu. Stà in u trafficu dannu a salute è l'ecunumia. Una lotta suciale per una suluzione "collectiva" in u trasportu hè inevitabbile.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*