U Ministru Âlâ sciò in Palandoken

U Ministru Âlâ hà sciatu in Palandoken: u Ministru di l'Interior Efkan Âlâ hà assistitu à l'apertura di a stagione in Konaklı Ski Center. Prufittatu di u sci per a prima volta dopu à diventà ministru, Âlâ tira petri à i prufessiunali in pista.

L'apertura di a stagione in u Konaklı Ski Center, situatu in a parti miridiunali di Palandoken Ski Center in Erzurum, hà vistu scene culurite. U Ministru di l'Affari Interni, Efkan Âlâ, chì hà assistitu à a cirimonia, hà sappiutu di scià in a so cità nativa Erzurum in u weekend, è hà avutu l'uppurtunità di allevà u stress luntanu da l'agenda pulitica occupata.

U Ministru Âlâ, chì hè ghjuntu à u centru di sci cù misure di sicurezza intense, hà avutu difficultà à mette i so scarpi. U Ministru Âlâ, purtendu i so scarpi di sci cù l'aiutu di i so guardiani, u surpresu cù a so prestazione nant'à e piste. Inseme cù u guvernatore di Erzurum, Dr. Ahmet Altiparmak, u sindaco metropolitanu Mehmet Sekmen è u ministru Âlâ, chì anu esaminatu e facilità in u centru di sci, anu piaciutu di scià à u massimu nantu à i pendii di u palazzu. I ghjurnalisti chì vulianu vedà u ​​Ministru Âla ski anu da curriri longu dopu à ellu à mezu à a pista.

Sciandu da a cima in u centru di Konaklı, u Ministru Âlâ hà dettu in una dichjarazione à i ghjurnalisti: "Erzurum hè una di e destinazioni più impurtanti di u turismu di ski in Turchia. Ci hè ogni tipu di opportunità per u sci in l'area di Palandoken Konaklı. I nostri citadini mostranu un grande interessu in e nostre stazioni di sci da l'esteru. A distanza chì Turchia hà pigliatu in u settore turisticu questu invernu hè evidenti. Avemu quasi 40 milioni di turisti è un ingressu turisticu di circa 32 miliardi di dollari. Ma ùn pudemu micca abbastanza usu di u turismu invernale. In fatti, Turchia hà un postu impurtante è u putenziale in stu campu in u mondu. Erzurum Palandöken hè a megliu destinazione in questa zona. Vulemu chì ci era più interessu quì. Per questu, travagliamu cum'è guverni lucali, municipalità, guvernatori è ministeri. Avemu una capacità significativa di lettu. Avemu pigliatu alcune cuncorsi internaziunali quì. L'Universiade hè stata. EYOWF si terrà in u periodu à vene. Dunque, in 2019, duvemu fà u nostru megliu per assicurà chì Turchia è Erzurum in particulare ricevenu una parte più grande di u turismu in generale è di u turismu di ski in particulare. Perchè sta bellezza ùn esiste micca in altrò in u mondu. Quandu esce da l'aeroportu, site nantu à e piste in 10 minuti. Questu hè un grande cun. Cum'è residenti di Erzurum, circhemu modi per aiutà i turisti in u megliu modu pussibule. Trasformeremu stu campu in un settore. Sia Turchia è Erzurum vinceranu ", disse.

"COME QUALI CHE NON HA SKI DA 2 ANNI..."

Dichjarà ch'ellu hà avutu l'uppurtunità di skate per a prima volta dopu à diventà ministru, u Ministru di l'Interior Âlâ hà dettu : « Era statu un pocu di tempu ch'e aghju sciatu. Quist'annu sciu per a prima volta. A muntagna hè cusì bella. Tramindui u sportu stessu hè bellu è sti piste sò belli. Hè fantasticu. Cum'è qualchissia chì ùn hà micca sciatu da circa 2 anni, avemu pussutu vene da cima à fondu senza pruvucà accidenti. Questu rivela veramente a bellezza di e piste, micca a nostra abilità. Sò di Erzurum. Essendu d'Erzurum, da a zitiddina si pattinava sia in slitta, sia in sci. Era fattu di ferru sottu à i nostri pedi, cum'è i pattini, è avemu usatu per skate cun ellu. Ma tandu, sicuru, avemu diventatu interessatu à u ski cum'è residenti Erzurum. Facemu di tantu in tantu, ogni volta chì avemu a pussibilità ".

U prugramma di u Ministru Âlâ nantu à a muntagna cuntinueghja cum'è chjusu à a stampa.

Intantu, hè statu sappiutu chì u Ministru Âlâ andarà dumani à Kars è participà à a March per Commemorare i Martiri di Sarıkamış.