L'utilizatori OGS è HGS sò vittimi di u transitu illegale

L'utilizatori OGS è HGS sò vittime di traversate illegale: TÜDER Sicritariu Generale Cengiz: - "Asperemu chì i dispositi sò letti da u sistema è esse notificati à i cunduttori in tempu puntuale mentre passanu sopra ponti è autostrade".
Deniz Cengiz, Segretariu Generale di l'Associazione di i Consumatori, hà dichjaratu ch'elli anu ricivutu recentemente parechje lagnanze da i cunduttori nantu à u sistema di passaghju automaticu (OGS) è u sistema di transitu rapidu (HGS) chì ùn funziona micca bè è hà dettu: "Aspittemu chì i dispositi sò leghjiti da u sistema è per esse notificatu à i cunduttori in modu puntuale mentre passanu per ponti è autostrade ".
In a so dichjarazione à u currispundente AA, Cengiz hà dettu chì altissimi quantità di ammende sò state imposte à i trasportatori di carichi pesanti, in particulare, per parechji mesi.
Rimarchendu chì l'utilizatori di OGS è HGS si lagnavanu chì u dispusitivu ùn era micca lettu da u sistema mentre passava sopra i ponti è l'autostrade, è chì avianu da pagà assai altissimi senza esse avvisati, Cengiz cuntinuò e so parolle cusì:
"I prupietari di i veiculi chì si trovanu chì anu passatu senza pagà a tarifa determinata per l'autostrade induve u cuntrollu di l'accessu hè applicatu, sò amminati 10 volte u pedamentu per a distanza più longa di quella strada. A quantità chì deve esse pagata currisponde à 10 volte u pedaghju standard chì currisponde à a classe di u veiculu è 11 volte l'ammenda amministrativa. "A penalità applicata nantu à l'autostrade (sistema chjusu) hè 11 volte a tarifa chì currisponde à a classe di u veiculu, basatu annantu à a tarifa di stazione più alluntanata da a stazione chì passa".
Enfatizendu chì a penalità duveria esse menu in cunfurmità cù a Legge di Misdemeanor, Cengiz hà sustinutu chì i cunduttori sò stati esposti senza sapè à penalità chì righjunghjenu quantità assai elevate.
Cengiz hà cunclusu u so discorsu cusì:
"In questu rispettu, in cunfurmità cù a disposizione in l'Articulu 172 di a Custituzione, "U Statu piglia misure per prutege è illuminate i cunsumatori, è incuragisce i tentativi di i cunsumatori di prutege si stessi", hè chjaru chì e penalità duveranu esse dissuasive piuttostu chè esse esaurite. è vittime. Inoltre, esse infurmatu hè u dirittu universale più impurtante di u cunsumadore. Per quessa, aspittemu chì l'autorità di l'Autostrade, in particulare u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, sò sensibili è assicuranu chì i dispositi sò letti da u sistema mentre passanu sopra i ponti è l'autostrade è chì i cunduttori sò avvisati in u tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*