Prughjettu Naziunale Turcu di Trenu Alta Velocità

Prughjettu di Trenu Naziunale d'Alta Velocità Turchia: U Ministru di i Trasporti Lütfi Elvan hà datu a bona nutizia chì i travaglii cumincianu per a custruzzione di un trenu naziunale d'alta velocità in Karabük oghje.
U Ministru di i Trasporti Lütfi Elvan hà dettu: "U nostru scopu per u prossimu mandatu hè di custruisce u nostru propiu trenu naziunale d'alta velocità. Avemu cuminciatu à travaglià in questa direzzione. Avemu finitu tuttu u travagliu di cuncepimentu ", disse.
KARDEMIR INC. oghje cumissionatu u 1.2th Furnace cù una capacità annuali di 5 million tunnillati, chì hè statu custruitu da a cumpagnia cù i so ingegneri.
A cerimonia tenuta in a sala di u Centru Culturale KARDEMİR, u Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Fikri Işık, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lüti, Elvan, u guvernatore di Karabük Orhan Alimoğlu, u Vicepresidente di u Partitu AK Mehmet Ali Şahin è KARDEMİR A.Ş. U Vicepresidente di u Cunsigliu Kamil Güleç hà assistitu.
Parlendu à a ceremonia, u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Fikri Işık hà dettu chì u 70 per centu di a pruduzzione di l'acciaio in u mondu hè fattu di minerale è coke, u 30 per centu hè fattu da rottami, mentre chì in Turchia u 70 per centu hè fattu da rottami è u 30 per centu. hè fattu da u minerale.
"Ùn pudemu micca pruducia ACCIAIO DI QUALITÀ"
U Ministru Işık, chì hà dettu chì hà passatu a maiò parte di u so tempu in u settore di u Ferru è di l'Acciaio da u ghjornu chì hà pigliatu u ministeru, hà dettu: "Solu KARDEMİR, ERDEMİR è İSDEMİR pruducenu da minerale, è 22 piante pruducenu da scarta. U Giappone hè u sicondu paese più grande produttrice di acciaio in u mondu dopu a Cina. Importa minerale è coke cumpletamente. Tiremu ancu u scrap di u mondu, a vendemu. Avemu a situazione opposta in u mondu. Cumpremu rottami da u Giappone è l'America. Questu ùn hè micca qualcosa sustinibule. Turchia hè u più grande importatore di scarti di u mondu. Questu ùn hè micca accettatu. Ùn pudemu micca pruduce azzaru qualificatu. Semu carchi di pruduttu longu. Vulemu cambià sta struttura. Avemu fattu un studiu intensivu nantu à a pruduzzione di l'azzaru liquidu basatu nantu à u minerale. Vulemu chì a produzzione d'acciaio liquidu aumente. À questu puntu, continueremu à sustene quelli chì volenu investisce. Quandu Turchia vene à u bilanciu di pruduzzione da u 70 per centu di minerale è u 30 per centu di scarti, u so propiu scrap serà abbastanza per ellu stessu. Ùn duverà micca impurtà scrap da u mondu. In questu rispettu, avemu cura di u settore. Vulemu soprattuttu chì KARDEMİR cuntinueghja a so pusizione di punta in questu settore. Oghje simu u 8u pruduttore di acciaio in u mondu. Cù i prossimi anni d'investimentu, supereremu a Germania cum'è u settimu pruduttore d'acciaio in u mondu è u primu in Europa. Ùn vedemu micca questu solu cum'è abbastanza. Vulemu ancu esse u capu di l'Europa in l'acciaio di qualità. In i futuri investimenti in ferru è azzaru, susteneremu soprattuttu l'investimenti nantu à a basa di qualità, micca di kilogrammi ".
"CUSTRUEMU U NOSTRE TRENU LOCAL D'ALTA VELOCITA"
U Ministru Elvan, invece, hà dettu ch'elli ùn volenu più cumprà parechji prudutti da l'esteru, volenu pruduce in Turchia, è per questu anu risorsi umani qualificati è infrastruttura tecnologica sufficiente.
Enfatizendu chì a Turchia pruduce a so propria ferrovia in KARDEMİR, u Ministru Elvan hà dettu: "Avemu cuminciatu à tesse reti di ferru in tutta a Turchia, da Kapikule à Edirne à Kars, da sudu à nordu. Avemu rinnuvatu l'infrastruttura di 100 mila 150 mila chilometri di 10 mila chilometri di linea ferroviaria, chì ùn hè micca toccu per 8-500 anni. KARDEMİR prestu cumincià à pruduce barche di treni à alta velocità è simu digià impegnati à cumprà. U nostru scopu per u prossimu periodu hè di custruisce u nostru propiu trenu d'alta velocità. Avemu cuminciatu à travaglià in questa direzzione. Avemu finitu tuttu u travagliu di disignu. Avemu intrutu in l'offerta di cuncepimentu industriale è ingegneria. In u prossimu periodu, appena compie questu, fabricaremu i nostri treni d'alta velocità cumplettamente domestici in Turchia. Avemu bisognu di assai. Ci hè una Turchia forte è una Turchia crescente chì si sviluppa economicamente in stabilità. Pruducerete, cumpraremu cum'è u publicu è u statu è eseguiremu e riforme di a nostra infrastruttura ".
Dopu à i discorsi, u Vicepresidente di u Cunsigliu di Kardemir Kamil Güleç è u Vicepresidente di u Partitu AK Mehmet Ali Şahin anu prisentatu placche à i Ministri Elvan è Işık. A prima placca di ferru prodotta quandu KARDEMİR hè stata fundata hè stata consegnata à i ministri per esse consegnata à u Primu Ministru Davutoğlu. Allora l'Altu Furnace hè statu ignitu premendu u buttone.
I ministri poi si mettenu i grembiuli è i caschi di i so travagliadori è anu inspeccionatu l'Altu Furnace No.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*