Radar Control

Radar Control

Radar Control

Stazioni d'ispezione intelligenti venenu à a strada. U Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni stabiliscerà 23 novi stazioni di ispezione stradale in u scopu di u Prughjettu di Assistenza Tecnica per i Cuntrolli di Pesi è Dimensioni di i Veiculi Commerciali Supportati da l'UE.

Un novu prughjettu hè statu iniziatu da u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, chì include u cuntrollu di u pesu è di a dimensione in u trasportu di i veiculi cummerciale nantu à l'autostrade. In u Prughjettu d'Assistenza Tecnica sustinutu da l'UE per i Cuntrolli di Pesu è Dimensioni di Veiculi Commerciali, in cunfurmità cù i regulamenti di l'UE, i veiculi di trasportu pisanti cum'è camioni, rimorchi, cisterna, autobus, minibus è camioni pickup seranu pesati in cunfurmità cù e regule. , cù cuntrolli per esse fatti da stazioni muderni stabiliti in tutte e regioni di Turchia.Hè destinatu à furnisce u trasportu in grandezza è grandezza.

Cù u prugettu, u numeru di stazioni chì cuntrolanu u pesu è a dimensione di i veiculi di trasportu cummerciale è a so capacità d'ispezione serà aumentata. L'infrastruttura tecnologica di e stazioni serà rinfurzata è mudernizzata. Un sistema di trasportu intelligente serà installatu in e stazioni chì ponu automaticamente misurà a dimensione è fà una notificazione anticipata.

In u scopu di u prugettu, dopu chì a furmazione di 60 furmatori in i prugrammi hè finita, 200 persunale di ispezione seranu furmatu da questi furmatori.

Yılmaz Guide, Capu di u Dipartimentu di a Direzzione Generale di u Regolamentu di l'Autostrada in u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà ricurdatu chì da a fine di u 2006, u compitu di realizà i cuntrolli di u pesu è a dimensione di a strada hè stata trasferita à u Ministeru di i Trasporti. , Affari marittimi è cumunicazioni. Indicà chì, mentri u numeru di veiculi inspeccionati à quellu tempu era 20 mila, superava i 2012 milioni à a fine di u 16, a Guida spiegà chì e stazioni d'ispezione stradale sò state inspeccionate nantu à una basa di 24 ore. Cù i migliuramenti fatti in e stazioni, a guida hà dichjaratu chì i veiculi sò avà inspeccionati à bassa velocità senza firmà in queste stazioni, è cusì, u tempu hè salvatu. - Aberturk

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*