Rete Ferroviaria Naziunale di Oman

Rete Ferroviaria Naziunale di l'Oman: Hè statu dichjaratu chì a licitazione ferroviaria di 2 km, chì hè a seconda tappa di u prughjettu di a Rete Ferroviaria Naziunale di Sultanatu d'Oman, hà ghjuntu à a so preparazione finale è hè prubabilmente annunziata prima.
Sicondu l'infurmazioni ricevuti, a seconda tappa di u prughjettu di a ferrovia di 240 km, chì si estenderà da a regione Hafeet in a pruvincia di Buraimi à a Zona Ecunumia prevista per esse custruita in a pruvincia di Dhahirah, serà custituita da 2 parti. Mentre u primu settore di 2 km copre a regione trà Hafeet è Ibri, u sicondu settore si estenderà da a cità d'Ibri à a Zona Ecunomica prevista per esse stabilita è serà 114 km longu.
Per d 'altra banda, l'offerta per a ferrovia di 2.135 km da u portu di Sohar à a pruvincia di Buraimi, chì hè a prima tappa di u Prughjettu Ferroviariu Naziunale, chì hè attualmente in prucessu di appruvazioni di specificazioni tecniche amministrative è serà 207 km longu una volta finita. , hè prevista per esse cunclusu in u 2015 è i travaglii di custruzzione cumincianu à a fine di l'annu.
Vulemu ricurdà chì l'infurmazioni necessarii seranu furnite in questa pagina dopu à l'annunziu di l'offerta per a 2ª tappa.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*