U ski in elicotteru principia in u Plateau Ayder di Rize

Helicopter skiing: I Monti Kaçkar, chì sò diventati u centru di Heliski ski in Turchia, cumincianu à accoglie i so fanni à a fine di stu mese. Quist'annu, a maiò parte di l'atleti seranu atleti tedeschi chì veneranu à i Kaçkars per a prima volta è anu sperimentatu sta eccitazione in Russia è Georgia prima.

L'Heliski, chì hè praticatu dapoi 8 anni in u Plateau Ayder è i Monti Kaçkar di u District Çamlıhemşin, principia à a fine di ghjennaghju. U Cunsigliu Provinciale di Turismu Sportiu di u Governatore di Rize hà cuncessu una licenza à a cumpagnia di turismu Kunet, chì hà dumandatu u sport Heliksi quist'annu. A cumpagnia, chì hà cuminciatu à travaglià in a regione, hà cuminciatu à riceve riservazioni domestiche è internaziunali per l'helix, chì principia in Ayder Plateau cù dui elicotteri. L'atleti tedeschi, chì prima preferiscenu a Russia è a Georgia per u sport di l'heliski, venenu à Kaçkars cù a cunnessione stabilita per a prima volta questu annu. Quasi 200 atleti da Germania, cum'è skiers giapponesi, svedesi è francesi, anu dumandatu per Heliski. Quelli chì volenu sperimentà l'eccitazione di l'Helix sports in Alaska, Canada, l'Alpi è Kaçkars in Turchia sò disposti à pagà 10-15 mila Euro per persona per una settimana. L'urganizatore Heliski Şenol Kılıç hà dichjaratu chì l'urganizazione Heliski hà da principià à a fine di u mese in Kaçkars, induve a situazione di a neve hè à u megliu livellu, è hà dettu:

"Ayder Plateau è Kaçkar Mountains, chì sò diventati u centru di l'Heliksi sport in Turchia, sò pronti per questa urganizazione. U livellu di neve hè assai bonu. Tutte e nostre cunnessione sò ok. L'attività di Heliski principiarà cù dui elicotteri. Quist'annu riceveremu atleti tedeschi per a prima volta. I tedeschi anu preferitu a Russia è a Georgia. Seranu i nostri invitati quist'annu ".

VICINU À 8 MILA PERSONE VENU IN 3 ANNI

U Direttore Provinciale di Cultura è Turismu di Rize, İsmail Hocaoğlu, hà ricurdatu chì in l'ultimi 8 anni, quasi 3 XNUMX atleti di paesi cum'è Francia, Svezia, Spagna, Svizzera, Canada, USA è Russia sò ghjunti in i Monti Kaçkar è hà dettu:

"Les skieurs, qui sont pris en hélicoptère et laissés au sommet des montagnes, puis glissent dans la vallée et créent des vues à couper le souffle, font l'expérience d'une grande adrénaline. Cù stu sportu, a nostra cità hè ghjunta à una pusizioni impurtante in quantu à u turismu invernale. A nostra cità si face un nome in u turismu d'estate è d'invernu cù a so attività di heliski.