Articuli scurdati nantu à u tram in Samsun sò mandati à i so patroni

L'articuli scurdati in u tram in Samsun sò consegnati à i so pruprietarii: L'articuli chì i citadini chì viaghjanu in tramvii appartenenti à u Sistema di Trasportu Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Samsun (SAMULAŞ) si scurdanu assente, cuntinueghjanu à sorprenderà.
Una larga varietà di articuli sò scurdati nantu à i tramvii, da l'utensili di cucina à i telefunini, da i vestiti à i carte d'identità è di creditu. L'articuli, chì sò guardati dopu i cuntrolli da i guardiani di sicurità, aspettanu i so patroni. SAMULAS INC. Direzzione Generale, "oggetti scurdati per truvà i so patroni"www.samulas.com.tr' hè publicatu nant'à u situ web.
Samsun Project Transportation Imar Construction Investment Industry and Trade Inc. (SAMULAŞ) Direzzione Generale, chì hè stata stabilita in u corpu di a Municipalità Metropolitana di Samsun, chì porta qualità à u sistema di trasportu publicu urbanu, riunisce u trasportu di tram cun cunfortu è cunfidenza. SAMULAŞ A.Ş, chì face i tramvii, unu di i veiculi di trasportu di massa più impurtanti di e cità muderne, viaghjate piacevuli, facenu ancu u massimu sforzu in termini di sicurezza. SAMULAŞ A.Ş, chì svolge un travagliu meticuloso nantu à l'articuli scurdati è ancu in a sicurità di i citadini in i tramvii chì servenu nantu à a strada di junzione Gar-Università, prova à purtà l'articuli dimenticati à i so patroni cù trascuranza è disattenzione. Per questu, l'istituzionewww.samulas.com.trA cumpagnia, chì aghjurnà constantemente u so indirizzu internet, aspetta per l'articuli scurdati per truvà i so patroni publicendu.
Fornendu infurmazioni nantu à l'articuli dimenticati, u Manager di i Servizi di Supportu SAMULAŞ İbrahim Şahin hà dettu chì, se u nome, l'indirizzu o u numeru di telefunu di questi articuli sò truvati, ghjunghjenu à i so pruprietari. Dichjarà chì anu publicatu quelli chì ùn anu micca identità o infurmazione di cuntattu nantu à u situ web di l'istituzione, Şahin hà nutatu chì, grazia à u situ web, anu consegnatu l'urdinatore laptop di l'Università di Ondokuz Mayıs, u studiente di u terzu gradu Mehmet Basan, chì hà scurdatu. Şahin hà enfatizatu chì se i passageri cù pruprietà persu si dumandanu à SAMULAŞ A.Ş., daranu tutte e comodità chì ponu.
Nutendu chì solu 350 di l'articuli scurdati sò stati consegnati à i so patroni, u Manager di i servizii di supportu İbrahim Şahin hà ricurdatu chì anu tenutu l'altri in u magazzinu. Rimarchendu chì i pruprietarii dumandanu immediatamente à cumprà telefunini mobili è laptop di nova generazione da l'articuli scurdati in u tram, Şahin hà dettu: "I citadini chì si scurdanu di i telefunini mobili, laptops è computer di nova generazione, in particulare, venenu à cullà e so cose dichjarà a so perdita in u tram. uni pochi di ghjorni.Quandu u telefunu o l'articuli vechji sò scurdati, ùn venenu assai persone. Tenemu a merchenzie in u nostru magazzinu per micca menu di 1 annu. Piatti, piatti, telefoni cellulari, vestiti, carte di creditu è ​​​​d'identità sò per suprattuttu scurdati in i veiculi di u sistema ferroviariu, mentri cappelli, portafogli, libri di testu, occhiali, certificati sanitari, ombrelli, biciclette, ghjoculi è anelli d'oru sò alcuni di l'articuli scurdati. Duranti u periodu di 5 anni in u quali i tramvii operavanu, quasi 2 500 articuli sò stati purtati à l'uffiziu persu è trovu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*