E squadre travaglianu ghjornu è notte per l'infrastruttura di Metrobus Şanlıurfa

Squadre di travagliu ghjornu è notte per l'infrastruttura di Metrobus di Şanlıurfa: a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, chì hà iniziatu un travagliu di revisione di e strade chì portanu à i lochi storichi, cuntinua u so BRT (sistema Metrobus) è i travaglii di custruzzione di strade in a regione ghjornu è notte.
À u listessu tempu, l'infrastruttura di u BRT (Metrobus System) hè stata creata in l'opere chì sò state iniziate in a regione è cuntinueghjanu senza interruzzione à a dumanda di i cummercianti è i citadini di a regione.
U TRAFFU DI VEHICULE DOUBLE LANE CONTINUA CONTINUAMENTE
E squadre, chì cuntinueghjanu u so travagliu di notte per assicurà chì i cummercianti è i citadini chì venenu in a regione ùn sò micca vittime, anu cuminciatu à travaglià in a strada Haşimiye è Divanyolu dopu avè finitu a strada Akarbaşı chì porta à i zoni storichi, è ancu anu realizatu i travaglii infrastrutturali di u trafficu di veiculi à doppia corsia.
In u scopu di i travaglii di rimozione di pavimenti, a municipalità metropolitana, chì realiza a cunsulidazione di u terrenu versendu u cimentu cum'è infrastruttura in i zoni cù denti, offre un trasportu di megliu qualità è di longa durata in a regione storica cù a strada asfaltata chì custruirà.
I TRAVAILI INFRASTRUTTURALI CONTINUANO IN NOVU INSEGNAMENTI
Per d 'altra banda, a Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghja i so travaglii di infrastruttura per apre novi strade in tutta a cità, cuntinueghja i so travaglii in u campu di l'Agricultura è a Vita Urbana in a Regione Eyyübiye.
Mentre i travaglii di livellamentu sò realizati in a zona di muntagna per apre una nova strada in a regione di Maşuk, i travaglii di l'infrastruttura sò ghjunti à a fine.
In l'area di Shutim Police Building di novu custruita, e squadre, chì anu finitu i travaglii di stabilizazione di e strade di cunnessione supplementari, cumincianu à u travagliu di asfaltamentu caldu in questa regione cù a migliione di e cundizioni climatichi.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*