Dichjarazione di u Tunnel Ovit da Selehattin Bayramçavuş

Selehattin Bayramçavuş, 10u Direttore Regionale di Autostrade, hà fattu dichjarazioni annantu à a situazione di u Tunnel Ovit, chì hè u tunnel più longu in u mondu. Ovit Tunnel, chì hè u sicondu prughjettu di u tunnel più longu in u mondu è hè previstu di cunnette Rize à l'Anatolia Orientale, hè previstu per esse messu in serviziu in u primu trimestre di u 2.

U travagliu cuntinueghja nantu à a custruzzione di u Tunnel Ovit, chì hè u sicondu prughjettu di u tunnel più longu in u mondu, cù una lunghezza di 2 km, trà Rize è Erzurum, cù un codice di 54 mila 2 è un codice di 236 mila 12.6 da Erzurum in Sivrikaya Village di İkizdere District di Rize. Selehattin Bayramçavuş, Direttore Regionale di l'Autostrade 2, hà dichjaratu chì un totale di 10 chilometri di u tunnel hè statu perforatu da Rize in tubu doppiu, è i travaglii di perforazione cuntinueghjanu in i 7 metri rimanenti, aghjustendu: "U tempu di finitura hè stata pianificata cum'è 5 ghjorni. U tunnel era destinatu à esse messu in serviziu à a fine di u 500. Tuttavia, u tempu hè statu persu per via di sviluppi imprevisu. Avemu u scopu di vede a luce in u tunnel à a fine di u 300. Serà cumpletu è pronta per u serviziu in u primu trimestre di u 2015 ".

U Tunnel d'Ovit serà di 12.6 km in totale, cù i tunnel di avalanche da esse custruiti in a seccione d'entrata è di uscita di u tunnel, chì hè di 14.3 km di lunghezza è hè custituita da tubi doppiu. A lunghezza tutale di u tunnel cum'è un tubu doppiu serà di 28.6 km in totale. U prezzu di offerta di u prugettu hè di 413 milioni di TL.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*