A stazione di Sirkeci serà cunvertita in un museu

u museu di u circu gari
u museu di u circu gari

A stazione di Sirkeci serà trasfurmata in un museu: Un altru grande prughjettu per Istanbul ... U sindaco di Fatih Mustafa Demir hà infurmatu chì una grande piazza di a cità serà custruita trà Sirkeci è Cankurtaran. Demir hà dettu: "U trafficu trà Sirkeci è Cankurtaran serà purtatu sottu terra è serà creatu una grande piazza. U nostru scopu hè di pedestrianize cumplettamente Eminönü ... ", disse. U sindaco di Fatih Mustafa Demir hà rispostu à e dumande di Esra Boğazlıyan da Haber Türk. Eccu e dumande è e so risposte ...

L'ultima volta chì avemu parlatu cun voi, a decisione di u Cunsigliu di Conservazione era aspittata per a risturazione di u Grand Bazaar. Chì ci hè l'ultime avà ?

U prugettu hè statu appruvatu. U prugettu preliminariu era assai impurtante per noi. Perchè se appruvemu u prugettu, pudemu creà a gestione. Cù u sforzu straordinariu di i nostri amichi, è i nostri amici in u Cunsigliu di Rinnovu, anu fattu questu travagliendu più duru chè necessariu. Avà avemu stampatu u librettu di u pianu di gestione è distribuitu à tutti i cummercianti. L'elezzioni saranu in ferraghju. Ci sarà un cunsigliu di direzzione di 11 membri. 7 membri seranu cummercianti. Altri seranu a municipalità di Fatih, a municipalità metropolitana di Istanbul, i fundazioni è i rapprisentanti di u guvernatore. Seremu quì per fà qualcosa da a nostra parte, per sparte e nostre sperienze. U presidente serà ancu trà i cummercianti. Questu significa chì u 70 per centu di u prublema di u Grand Bazaar hè risoltu. Ùn ci era micca inventariu di u Grand Bazaar di 500 anni.

A risturazione principia rapidamente dopu chì l'amministrazione hè stabilita. Allora chì fà ? A risturazione serà realizata partendu da l'infrastruttura è in su. Perchè ci sò crashes in lochi. U mutivu hè chì ùn hè micca chjaru induve l'acqua brutta in u fondu, l'acqua di piova va. Ci hè statu ancu rotture cù l'intervinzioni di i cummercianti. Ci hè ancu prublemi cum'è cutà culonni sottu i trasportatori. Avemu parlatu cù İSKİ è accunsentutu, a so infrastruttura serà rinnuvata cumplettamente. Quella vista brutta di i cavi elettrici, u sistema di riscaldamentu è di rinfrescante serà pigliatu in terra. Prima di tuttu, İSKİ hà da principià, prima da a fundazione, dopu s'ellu ci sò colonne chì sò stati intervenuti, seranu intervenuti. Di sicuru, ùn pigliaremu micca e decisioni nantu à questi, l'amministrazione si formarà è truveranu e so risorse.

Prughjettu cuncepitu per Sirkeci

Qualessu hè u vostru prughjettu più impurtante chì cambierà a Peninsula Storica stu mandatu ?
Avemu preparatu u Prughjettu di Disposizione di Sirkeci Square. In questu cuntestu, avemu u scopu di creà a piazza più bella di Istanbul pigliendu u trafficu da Sirkeci à Cankurtaran sottuterra è integrendu a zona quì cù u Parcu Gülhane. A stazione Sirkeci ùn hè più usata. Hè stata chjusa in u scopu di Marmaray. Avemu una ferrovia inutilizata da Sirkeci à Yedikule. Avà quelli edifici sò abbandunati. Vulemu utilizà quella zona cù una zona per caminari, una strada di bicicletta è caffè. Comu parte di u prugettu, a Stazione Sirkeci serà cunvertita in un museu. Altre stazioni di treni inutilizate saranu ancu valutate è trasformate in caffè. L'area inattiva daretu à u palazzu d'estate Sepetçiler restauratu serà ancu aduprata. Un'isula di cuncerti serà ancu creata cù pilastri in pila.

Allora quandu principia?

Ùn hè micca un prughjettu difficiule, è ùn hè ancu caru. U travagliu cuntinueghja, a fase di u prugettu hè per finisce. Pensemu chì avemu da principià à a fine di u 2015. Perchè avemu digià inclusu u prughjettu di piglià u trafficu sottu à u pianu di zoning. Dunque, u travagliu ùn pò esse prolongatu. In più di i travaglii di l'arrangiamentu di Sirkeci Square, vulemu custruisce chjassi di bicicletta trà Yedikule è Sirkeci, è apre u spaziu induve i mura sò vioti è avè prublemi di sicurità. In questu modu, i prublemi di securità saranu ancu à a fine.

Fonte: HaberTurk

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*