Lascianu valanghe artificiali per a sicurità di e piste in Palandöken

In Palandöken, facenu avalanche artificiali per a sicurità di e piste: Avalanche artificiali, analisi di strati di neve è cuntrolli sò meticulosamente realizati nantu à e piste ogni ghjornu da a cumissioni di avalanche in Palandöken Ski Center.

A cumissioni di avalanche in Palandöken Ski Center piglia precauzioni per a sicurità di i sciatori riducendu l'avalanche artificiali in più di l'analisi di strati di neve nantu à e piste ogni ghjornu.

In Palandöken, una di e stazioni di sci più impurtanti in u mondu, a squadra formata cù a participazione di un ingegnere geologicu, u cumandante di a stazione di gendarmeria di Palandöken, 3 tecnichi di ricerca è salvata da AFAD, rapprisentanti di l'amministrazione di privatizazione, a municipalità metropolitana di Erzurum è l'alberghi travaglia per u sicurità di i pendii.

In Palandöken, induve u travagliu principia à 03.00, l'analisi di strati di neve sò realizati da una squadra sottu a dirigenza di un ingegnere geologicu, è l'avalanche artificiali sò fatti quandu ci hè un periculu di avalanche.

In l'installazione di Gazex stabilite in 8 lochi cù u periculu di avalanche, l'avalanche artificiali sò creati da l'ignizione di splusivi cumposti da l'ossigenu è u gasu propanu cù spark plugs.

In a stazione di sci, induve ci sò un totale di 12 piste di sci, 8 piste di sci sò sempre aperte. À u Palandöken Ski Center, induve e precauzioni sò pigliate, a cumissioni decide s'ellu si aperteranu o micca e piste quandu ci hè ventu è nevicate forti, è se a neve artificiale serà fatta nantu à e piste cù livelli di neve bassu.

L'ingegnere geologicu Erdem Aydoğan, presidente di a Cummissione di Ricerca per a Sicurezza di Sci è Avalanche, hà dichjaratu in a so dichjarazione à i ghjurnalisti chì a cumissioni hè custituita da 8 persone: tecnicu di ricerca è salvata, ufficiale neologu, ufficiale d'osservazione è ufficiale di pista.

Spieghendu chì assicuranu a sicurità di i sciatori cuntrollandu i percorsi di avalanche nantu à e piste è attivendu quella zona cù splusioni artificiali in casu di avalanga, Aydoğan hà dettu: "Pigliendu u prufilu di i strati di neve, determinemu quale di e masse di neve hè. debule è intervene in cunseguenza ".

U vice-guvernatore di Erzurum, Ömer Hilmi Yamlı, hà dettu ancu chì a cumissioni hà valutatu e cundizioni individuali di e piste, prima s'ellu ci era un periculu d'avalanche, se misure di sicurezza sò state prese, è infine se a pista era adatta per u sci.

Dichjarà chì, secondu u rapportu preparatu, e piste di sci sò decise separatamente, Yamlı hà dettu: "Se pudemu compie e piste chì vedemu problematiche in termini di sicurezza trà 07.00:09.00 è 07.00:08.15, avemu queste carenze cumplette. Se ùn pudemu micca cumplettà, chjudemu a pista à u ski quellu ghjornu. S'ellu ci hè una tempesta o una forte nevicata durante u ghjornu, a nostra cumissioni rivaluta è decide di chjude o micca. Sta cummissione si riunisce ogni matina à XNUMX:XNUMX. "I rapporti sò sottumessi à l'alberghi è l'amministrazione di privatizazione à u più tardi à XNUMX", disse.

- Morte di un studiente universitariu dopu à sbattà in a cortina di neve

Yamlı hà dichjaratu chì e piste eranu chjuse à 16.00 è completamente chjuse per l'usu dopu à 18.00.

Yamlı hà rispostu à a dumanda di un ghjurnalistu nantu à se e misure di sicurezza sò state prese di notte, dicendu chì un studiente universitariu hè mortu dopu avè culpitu una cortina di neve:

"Ùn permettenu micca à e persone di andà à e piste in a sera, è ùn permetteremu micca da avà. Ci hè ghjente chì esce à spassighjà. Si vede ch'ellu ùn esce micca à scià perchè ùn hà micca ski. Sò surtiti per piglià ritratti. Ci dispiace ancu assai per u citadinu chì avemu persu. Precauzioni necessarii sò stati pigliati, ma quandu avemu sguassatu u tappettu à 23.00:22.00 nantu à una pista chjusa è skied nantu à questu, trè, quattru, cinque fatturi negativi si sò riuniti è un incidente indesittatu hè accadutu. "Ùn ci hè più permessu di esce dopu à XNUMX:XNUMX, ancu per surtiti normali".

Dichjarà chì i citadini è i turisti ponu scià cun tranquillità, Yamlı hà dettu: "E stazioni di sci in Erzurum sò forse unu di i posti più sicuri in u mondu è in Turchia. Dicemu questu sia cum'è persone chì piglianu precauzioni quì, sia cum'è persone chì scianu quì cù e so famiglie. "Nisuna debulezza in a sicurità serà permessa", disse.