Ci deve esse rete invece di fence di legnu in stazioni di ski

Ci deve esse rete invece di recinzioni di legnu in i centri di sci: Mehmet Entertainmentoğlu, membru di u cunsigliu di l'Associazione Turistica di Kayseri, hà dettu chì invece di recinzioni di legnu, e rete chì assorbanu l'impatti devenu esse aduprate in stazioni di sci. Entertainmentoğlu hà dettu: "Se u locu induve u ghjovanu chì hà persu a vita in Palandöken avia culpitu a reta, u 90 per centu di a morte ùn saria micca accadutu". disse.

A morte di un zitellu in Bursa Uludağ è un studiente in Erzurum Palandöken hà fattu chì l'attenzione sia rivolta à e misure di sicurezza in e stazioni di ski. Prublemi cum'è a fence di legnu in i centri di ski è l'inadeguatezza di i segni d'avvertimentu nantu à e piste sò stati purtati à l'agenda. Mehmet Entertainmentoğlu, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Imprese Turistiche Kayseri, hà dettu chì u ski hè in realtà unu di i rami sportivi più sicuri. Indittendu chì ci ponu esse accidenti in questu sport di tantu in tantu, Entertainmentoğlu hà dettu: "L'impurtante hè di aumentà più e precauzioni. Se e stazioni di ski anu da ottene una parte più grande da u turismu, duveranu prestu più attenzione à a salute è a sicurità di i visitatori ". usatu a frasa.

Enfatizendu chì a Turchia ùn hà micca appena principiatu à scià, Entertainmentoğlu hà dettu chì i chjassi di legnu colpiti da u ghjovanu chì hà persu a so vita in Palandöken ùn deve esse micca in e stazioni di sci. Ricordendu chì una sportiva hà persu a so vita in un accidentu simile in Palandöken, Entertainmentoğlu hà dettu: "Dopu à vede questi accidenti, e nostre precauzioni duveranu esse pigliate cù materiali chì sò più flessibili è assorbanu l'impatti. L'impurtante hè di amparà da elli ". vulia.

Entertainmentoğlu hà nutatu chì, se u studiente chì hà persu a so vita hè stata colpita da una reta invece di una tavola, hà preditu chì u risultatu ùn hà micca risultatu in u 90 per centu di morte. Entertainmentoğlu, chì hà ancu dichjaratu chì saria faciule di parlà dopu à l'accidentu, hà indirizzatu a debulezza di a gestione per e carenze in Palandöken Ski Center. Dicia chì, cum'è in Erciyes, saria ghjustu à cullà a gestione di a muntagna in una manu. Dichjarà chì e misure di sicurezza in Erciyes Ski Center, cumprese e piste appena aperte, sò à un altu livellu, Entertainmentoğlu hà dettu: "In particulare, u sledge, u ski è e zone periculose sò circundati da rete contr'à ferite. Contr'à e sparizioni, e piste sò svuotate da l'ufficiali dopu à un certu tempu di a sera. disse.

Nutendu chì a maiuranza di i citadini chì scalavanu a muntagna eranu imprudenti, Entertainmentoğlu hà avvistatu i citadini. Entertainmentoğlu hà dettu: "E regule stabilite in stazioni di sci deve esse seguite. Di sicuru, duvete portà un cascu. L'usu di u cascu hè impurtante quant'è i cinture di sicurezza in i veiculi. U vestitu deve ancu esse adattatu per e cundizioni d'invernu. Occhiali da neve è guanti deve esse purtati. Hè impurtante chì i citadini chì ùn anu micca sperienza ùn deve micca esce da a pista designata. Ùn sciate micca in lochi scunnisciuti.