Tortura da l'Autostrade à l'Amministrazione Speciale

Tortura da l'Autostrade à l'Amministrazione Speciale: A 9a Direzzione Regiunale di l'Autostrade hà trasfurmatu u trasportu in tortura chjudendu l'amenità media davanti à a Segreteria Generale di l'Amministrazione Speciale Pruvinciale nantu à a strada Silvan. A chjusura di a strada d'accessu, chì hè stata aperta finu à questu ghjornu da a creazione di l'Amministrazione Speciale, da l'Autostrade hà ancu aggravatu l'impiegati di l'Amministrazione Speciale. Cù a chjusura di u rifugiu mediu, chì furnisce l'accessu à l'Amministrazione Speciale, i veiculi chì venenu da a direzzione di Batman venenu à a Junction Karatay è anu da fà una volta "U" da quì.
A RICCHEZZA NAZIUNALE hè WASTE
A causa di sta attitudine di l'autostrade, quelli chì volenu andà in l'Amministrazione Speciale in vittura sò obligati à viaghjà altri 4 chilometri, è per quessa, a ricchezza naziunale hè persa per perdicà carburante. (Bahri Dundar)
Assistenza à i Yazidis da l'Unione di e Camere
Una campagna d'aiutu hè stata lanciata per i Yazidis da a Presidenza di l'Unione di e Camere di Cummercianti è Artigiani in Batman. Capu di a camera, Talat Kara, hà fattu una dichjarazione eri à 12.00:XNUMX davanti à l'edifiziu di l'Unione Batman di e Camere di Cummercianti è Artigiani; "Avemu vistu a mobilizazione di l'aiutu à u nostru populu Ezidi, chì avia da immigrà in u nostru paese dopu à a massacra di Shengal, cum'è si sò vuluntarii prima. Cum'è tuttu u cunsigliu di direzzione di Batman Tradesmen and Craftsmen, invitemu i nostri persone è i nostri cummercianti à mostrà a stessa sensibilità una volta in questu cuntestu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*