Statistiche di accidenti di trafficu annunziate

Statistiche di l'Accidenti di Traffico Annunziata: U Direttore Generale Diputatu di a Pulizzia Necat Özdemiroğlu, chì hà fattu una dichjarazione à a prumuzione di Sistemi di Controlu Elettronicu di Trafficu in u quadru di u Pianu d'Azzione per a Sicurezza di u Trafficu, hà dettu: "In Turchia, 4 mila persone anu persu a so vita scena è 8 mila persone persu a so vita durante u prucessu di trattamentu in accidenti di trafficu in un annu. 280 mila persone sò stati feriti. "Ci hè stata una perdita di 23 miliardi di lire di ricchezza naziunale in questi accidenti", disse.
L'intruduzioni di Sistemi di Supervisione Elettronica di Traffic (TEDES), preparatu in u quadru di u protocolu di cooperazione firmatu trà a Direzzione Generale di Sicurezza è l'Unione pertinenti di Municipalità di Turchia in u quadru di u Pianu d'Azzione per a Sicurezza di u Trafficu Stradale, hè stata tenuta in Siwiss Hotel. . U Vice-Capu di Pulizzia Necat Özdemiroğlu, u Capu di Pulizzia di Izmir Celal Uzunkaya è u Subsegretariu Generale di l'Unione di i Municipi di Turchia Recep Şahin i capi di polizia anu assistitu à a riunione.
UN MILIONI 250 MIL PERSONE MURENU IN ACCIDENTI DI TRAFFIC IN U MONDU IN L'ULTIMU ANNU
U Direttore Generale Diputatu di a Pulizzia Necat Özdemiroğlu hà dichjaratu chì, grazia à i Sistemi di Supervisione Elettronica di Traffic (TEDES), e targhe di i veiculi chì violanu a regula seranu registrate per mezu di i sensori dopu chì sò stati rilevati attraversu i sensori è seranu sottumessi à u penalità stipulata in a lege pertinenti, è hà dettu: "A causa di l'accidenti di u trafficu, ci sarà 1 accidente di vittura in u mondu in un annu, mentri 250 milioni di persone sò morti, 50 milioni di persone sò stati feriti". In paragone, questu significa chì a pupulazione sana di parechji paesi sparisce quasi ogni annu. In accidenti di trafficu in u nostru paese, 4 mila persone sò morti in scena è 8 mila persone sò morti in spitali in u periodu di un annu dopu à l'accidentu. 280 mila persone sò stati feriti in questi accidenti. 12 mila 700 di l'accidenti di trafficu chì si verificanu in u nostru paese sò accidenti chì implicanu veiculi di trasportu publicu. Avemu persu 324 citadini in questi accidenti è 29 mila 552 persone sò stati feriti. Cunsiderendu chì 1 milione di novi veiculi entranu in u trafficu ogni annu, tutte l'istituzioni devenu fà a so parte fighjendu u prublema da una perspettiva umanitaria per riduce i morti di 2020% in 50. Chjamemu ancu e nostre municipalità per stabilisce u sistema TEDES in cunfurmità cù u protocolu di cooperazione firmatu cù l'Unione di Municipalità di Türkiye. Approfittà di l'opportunità tecnologica hè diventata una necessità oghje. "Stu sistema furnisce un grande sustegnu à a gestione è u cuntrollu di u trafficu", disse.
TEDES FARE L'ISPEZIONE PIÙ FACILE
Recep Şahin, Vice-Segretariu Generale di l'Unione di i Municipi di Turchia, hà dettu, "92% di a pupulazione di Turchia vive in e fruntiere municipali. U trasportu hè unu di i servizii municipali più impurtanti. TEDES, chì serà stabilitu da e nostre municipalità, faciliterà l'ispezione è l'ispezione. Sottu a dirigenza di u nostru sindicatu, i nostri cumune cuminciaru à travaglià per stabilisce stu sistema. L'ugettivi stabiliti ùn ponu esse rializzati senza furnisce u cuntrollu è a survegazione. "Stu sistema farà u nostru travagliu più faciule", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*