TÜMOSAN è Talgo anu firmatu un cuntrattu d'intenzione

TÜMOSAN è Talgo firmanu un cuntrattu d'intenzione: Un cuntrattu d'intenzione hè statu firmatu trà Tümosan è Talgo per a produzzione cumuna di treni d'alta velocità.
A cerimonia per a firma di una lettera d'intenzione trà Tümosan è a cumpagnia spagnola Patentes Talgo SLU chì operanu in u campu di i treni, i treni d'alta velocità è l'equipaggiu ferroviari in un prughjettu cumuni, venture o trasferimentu di tecnulugia hè stata cun a participazione di i dirigenti anziani di e duie cumpagnie.
Parlendu à a cerimonia, u presidente di u Cunsigliu di l'Albayrak, Nuri Albayrak, hà dichjaratu chì una nova mobilizazione ferroviaria hè stata iniziata in l'ultimi 10 anni è anu avutu un periodu quandu a Turchia hà scontru u trenu d'alta velocità, è hà dettu: "A pulitica statale annunziata prevede custruzzione di una linea di treni d'alta velocità di 2023 mila chilometri finu à u 10, è hà u scopu di espansione l'Asia è l'Europa, per fà u nostru paese u core di u trasportu ferroviariu cunnessu.
Enfatizendu u sviluppu di a tecnulugia per a produzzione domestica di veiculi rimorchiati è di e ferrovie per ottene questi scopi, Albayrak hà dichjaratu chì u trasferimentu di tecnulugia hè apparsu cum'è una necessità è a cooperazione internaziunale hè diventata obligatoria in a produzzione di treni d'alta velocità cù risorse domestiche massimi. in u scopu di u prughjettu di u trenu naziunale.
Albayrak hà dichjaratu chì u mutore di diesel, a trasmissione, a trasmissione è i sistemi di l'assi di i veiculi pruduciuti da Tümosan in l'ultimi 10 anni dopu à a privatizazione sò stati cuncepiti è pruduciuti cù risorse naziunali.
Enfatizendu chì Tümosan cuntinueghja i so discussioni cù u Sottosegretariatu di l'Industria di Difesa per u sviluppu di u gruppu di putere Altay Tank, è chì hà da guadagnà a capacità di cuncepisce è fabricà un mutore di 5 cavalli è trasmissioni in 500 anni dopu a firma di u cuntrattu, Albayrak hà dettu. : Dopu valutazioni à longu andà, Talgo hà determinatu a cumpagnia cum'è u candidatu più adattatu per a cooperazione è hà decisu di firmà una lettera d'intenzione per questu scopu.
Nutendu chì l'ultimu scopu di sta cooperazione hè di portà tecnulugii di i sistemi ferroviari in u paese, Albayrak hà cunclusu e so parolle cum'è seguente:
"In u scopu di u documentu firmatu, i partiti anu u scopu di fà studii di fattibilità per pruduce inseme treni d'alta velocità in Turchia è di participà à u prucessu di offerta di prughjetti potenziali. In a vostra prisenza, vogliu sprime a mo gratitùdine à i funzionari di a cumpagnia Talgo chì anu decisu di cooperà cun noi per cumpiendu un duvere naziunale, è vogliu chì stu passu chì avemu fattu serà benefiziu per a mo cumpagnia è u nostru paese.
"A cuntribuzione di a cumpagnia spagnola à u bilanciu ùn hè ancu stata determinata"
Ana de Nicolas Renedo, Vicepresidente di Patentes Talgo SLU, hà dichjaratu ch'elli anu realizatu diverse azzioni in parechji paesi è hà nutatu chì cuntinueghjanu à strive per cuntinuà u so travagliu cù stu grande prughjettu. Apuntendu chì u Primu Ministru spagnolu hà ancu una grande parte in u prugettu, Renedo hà spressu chì i dui paesi sò felici per u prugettu in quistione.
U presidente İlker Aycı di u Primu Ministeru Turchia di Supportu è di Promozione di l'Investimenti (TYDTA), hà dichjaratu chì u Gruppu Albayrak hà aghjustatu un valore per l'acquistu di a fabbrica Tümosan in Konya è hà dettu: "U valore di a cumpagnia, chì era di circa 20 milioni di dollari, hè pocu menu di 1 miliardi di dollari. oghje. Sò sicuru chì cù sta cullaburazione, videremu più di 1 miliardo di dollari in u futuru.
Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa dopu a cerimonia, u direttore generale di Tümosan, Kurtuluş Öğün, hà dettu chì stanu travagliendu per realizà l'obiettivi di u trenu d'alta velocità di Turchia è hà dettu: "Pensu chì u costu stimatu serà intornu à 10-3 miliardi. Euro in u budgetu, forse in 4 anni. A cuntribuzione di a cumpagnia spagnola à stu budgetu ùn hè micca stata determinata. I negoziati continueranu è decideremu solu cumu serà fattu l'investimentu iniziale ", disse.
Esprimendu chì hè assai impurtante per elli à realizà prughjetti statali cù i mezi naziunali, Öğün hà dettu: "Ùn hè impurtante micca chì sta cumpagnia porta soldi direttamente, ma chì un investimentu hè fattu cù a nostra cuntribuzione è una industria hè stabilita. Aspiremu à un travagliu di 4 miliardi d'euros ", disse.
Rispondendu à e dumande di u currispundente AA, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Albayrak, Nuri Albayrak, hà dichjaratu chì u prughjettu hè u pruduttu di un studiu di 1 annu, è chì dopu à a implementazione di u prugettu, puderanu valutà un gran numaru di offerte. da l'esteru.
U direttore generale di Albayrak İnşaat, Şafak Kaçar, hà enfatizatu chì l'offerta per i treni d'alta velocità, chì serà lanciata da a Republica di Turchia State Railways (TCDD) in l'annu, hè stimata à 90 setti è u costu apprussimativu hè di 3 miliardi d'euros. .
Kaçar hà dettu: "Per incuragisce a produzzione domestica, u 53 per centu hè dumandatu à esse pruduciutu in Turchia. Avemu prughjettatu di fabricà treni d'alta velocità in Turchia cù a cumpetenza chì Talgo purtarà in Turchia, cusì avemu firmatu stu accordu di partenariatu. U nostru scopu principale hè di pudè offri per l'offerta per i setti 90. A data di l'offerta serà in questu annu, dopu l'alizzioni. Travagliemu duramente per ghjunghje à sta offerta ", disse.
Hè statu annunziatu ieri à KAP.
In a dichjarazione di Tümosan Motor ve Traktör Sanayi AŞ nantu à a Piattaforma di Divulgazione Pùbblica (KAP) ieri, "A nostra cumpagnia opera in Spagna cù u scopu di pruduce, vende, mantene è riparà treni, treni d'alta velocità è materiali è equipaghji di ferrovia. hè statu accunsentutu di firmà un memorandum d'intesa cù a cumpagnia Patentes Talgo SLU situata in Turchia, riguardanti prughjetti cumuni, joint ventures è / o trasferimentu di tecnulugia.
In a dichjarazione chì a cumpagnia hà fattu à a Piattaforma Public Disclosure u ghjornu precedente, hè statu dichjaratu chì Tumosan accunsenu à scuntrà cù cumpagnie domestiche è straniere chì operanu in questu campu nantu à prughjetti cumuni, joint ventures è trasferimentu di tecnulugia per pruduce, vende, mantene è riparà i treni, i treni d'alta velocità è i materiali è l'equipaggiu di a ferrovia.Hè statu annunziatu chì hè statu decisu d'autorizà Nuri Albayrak, u presidente di u cunsigliu di direzzione.
L'azzioni di Tumosan, chì anu finitu a settimana passata à 5,26 TL, sò cummercializati à 35 TL, cù un aumentu settimanale di 7,13 per centu.

1 Comment

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*