A Zona Logistica Target di Samsun

Regione Logistica di l'Obiettivu di Samsun: Samsun Chamber of Commerce and Industry (TSO) President Salih Zeki Murzioğlu hà dettu chì l'aumentu di i servizii portuali in l'ultimi anni hà avvicinatu Samsun à u so scopu di diventà una regione logistica ghjornu per ghjornu.
Samsun, chì hè una di e trè cità in Turchia cù e linee di trasportu terrestri, marittimi, aerei è ferroviarii, avanza rapidamente in u scopu di u so scopu di diventà un centru logisticu. Ci hè statu un aumentu di i servizii portuali, in particulare in i porti di Samsunport è Yesilyurt in Samsun, a porta di a regione di u Mari Neru à u nordu. Mentre u numeru di navi chì chjamanu in i porti di a cità hà aumentatu da 2004 per centu in u periodu 2013-74.4, u numeru di veiculi trasportati nantu à e linee Ro-Ro hà aumentatu da 2013 per centu in 2012 cumparatu cù 149.
U presidente di TSO, Salih Zeki Murzioğlu, hà dettu chì Samsun, a cità più grande di u Mari Neru, hè un centru di attrazione per i paesi in u bacinu di u Mari Neru, è a cità cintrali di u sviluppu è u sviluppu regiunale. Murzioglu a dit :
"Samsun, una di e pochi cità in u nostru paese chì hà una riunione di terra-mare-aria è ferrovia, hà una università di longa stabilita è una manodopera furmata, un putenziale agriculu è industriale, vicinanza à a reta di relazioni internaziunali, ingressu à i corridori energetichi, ricchezza di relazioni ecunomiche è cummirciali, putenziali d'esportazione è impurtazioni è rapidità.Cù u so momentu crescente è l'esperienza, hè u puntu di cuntattu in l'espansione di u Mari Neru di u nostru paese. U Statu di a Republica di Turchia hà stabilitu un scopu d'esportazione di 100 miliardi di dollari in 2023, u 500 anniversariu di a creazione di a nostra Republica. I centri logistichi seranu necessarii per a realizazione di questa esportazione. In questu sensu, cum'è a pruvincia di Samsun, avemu fattu u nostru "Plan Maestru di Logistica". Avemu pigliatu una distanza significativa in quantu à fà di Samsun un centru logisticu internaziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*