U trafficu di Antalya hà da alleviare cù 6 novi junctions da esse fatti da l'autostrade

U trafficu di Antalya serà alleviatu cù 6 novi junctions da esse fatti da l'autostrade: a 13ª Direzzione Regionale di l'Autostrade custruirà 6 novi intersezioni chì saranu una soluzione à u trafficu chjusu di Antalya.
A 13a Direzzione Regiunale di l'Autostrade hà da custruisce 6 intersezioni più chì seranu una suluzione à u trafficu chjusu di Antalya. E strutture da esse custruite à l'incroci di Yeni Hal, Democrazia, Altınova, Aeroportu, Aksu è l'area EXPO seranu messe in serviziu prima di a cima G20 chì si terrà in Novembre.
L'autostrade, chì custruìu duie intersezioni nantu à u Boulevard Gazi, s'arrogliavanu e maniche per l'allargamentu è l'opere di rinnuvamentu di a strada cù 6 intersezioni novi, 2 ponti fiumi. Partendu da a prima settimana di ferraghju, a custruzzione di 400 novi junctions in l'autostrada D6, Gazi Boulevard, Serik Street è Mersin Road, chì hè una di e strade più trafficate di u paese, hà da principià. Inseme à l'intersezioni, dui novi ponti fiumi seranu custruiti sopra i fiumi Tehnelli è Aksu. A strada esistente serà allargata di 1,5 metri è u numeru di corsi serà aumentatu à trè. Ancu s'è u periodu di travagliu di l'investimenti, chì custarà un totale di 200 milioni di lire, hè calculatu cum'è 1,5 anni, l'intersezioni seranu messe in serviziu à a fini di sittembri o principiu di uttrovi prima di a cima G20 in nuvembre.
UTILIZZA 50 MIL VEHICLES PER DAY
Una media di 23 mila veiculi utilizanu a strada di 50 chilometri trà Iller Bank è l'area EXPO per ghjornu. Stu numeru radduppia durante i mesi di l'estiu è i tempi di punta. Durante l'ore di punta di trafficu, longu fila di veiculi si trovanu, soprattuttu à l'intersezzione cù i signali di trafficu. I novi crucivia farà sparisce sti paisaghji in a storia.
Ognuna di l'intersezioni chì l'autostrade farà averà un aspettu diversu. L'intersezioni Hal, Altınova è Aksu seranu simili à l'intersezioni Kütükçü è Varsak. U trafficu scorri da a cima in una direzzione est-ovest. Incruciate cù un sottopassu seranu custruiti à a junzione di a demucrazia, in a forma di un trifogliu di 4 foglie à l'aeroportu è in a forma di un trifogliu di dui foglie à l'entrata di l'area EXPO.
U più impressiunanti trà e novi intersezioni serà a junction of Democracy. L'intersezzione, chì hè chjusa à l'ora di punta, serà fatta di trè piani. Versu l'aeroportu; U trafficu chì vene da Aspendos Boulevard scorri da u fondu cù u sistema ferroviariu, è a strada da Çallı serà cunnessa da a cima cù un ponte.
U TRANSPORTU À L'AEROPORTU SUPPORTA À 12 MINUTI
Quandu i travaglii sò finiti, ci sarà un sollievu seriu in u trasportu da u punente di a cità à l'aeroportu. I prublemi sperimentati in u trasferimentu di i turisti da l'aeroportu à l'alberghi in a regione di Kemer seranu à a fine. In cunsiderà i blocchi à l'incrozioni Hal è Altınova, un risparmiu di tempu significativu serà ottenutu paragunatu à a situazione d'oghje. Quandu i novi junctions sò messi in serviziu, un veiculu chì parte da Konyaaltı puderà ghjunghje à l'aeroportu in 70-10 minuti senza esse bloccatu à i semafori in parechji punti, è seguitendu u limitu di velocità di 12 km.
Un sistema ferroviariu serà custruitu à mezu à a seccione di l'autostrada D400 trà e junctions di Democrazia è EXPO. Una ferrovia à doppia pista serà stallata nantu à a mediana à mezu à a strada di Serik. U tramvia affunderà sottu à a terra à l'entrata di Aksu è cuntinueghja à a manca di a strada di Mersin finu à a zona EXPO.
U PIANU FUSU FATTU IN UN IMPATTU MINIMUM À U TRAFFICI
Şenol Altıok, 2015e Direttore Regionale di Autostrade, chì hà datu infurmazioni nantu à e novi intersezioni ch'elli facenu in a prima riunione di u Cunsigliu di Coordinazione Pruvinciale di u 13, presieduta da u Vice Governatore Recep Yüksel, hà mintuatu a difficultà di travaglià in una strada chì usa 50 mila veiculi per ogni. ghjornu è disse: "Opere in una manera chì affettarà u trafficu u più pocu pussibule. faremu ". disse. Spieghendu chì anu determinatu a strada di ciò chì farà in a riunione chì anu tenutu ieri cù a Municipalità Metropolitana di Antalya, Altıok hà dettu: "Oghje ci hè una riunione UKOME. Avemu da piglià e nostre decisioni in quantu à i reguli di trafficu oghje. Avemu prisentatu i nostri prughjetti quì ". disse.
Şenol Altıok hà dichjaratu ch'elli ùn custruiranu micca tutte e intersezioni à u stessu tempu, ch'elli copreranu una certa distanza induve cumincianu è poi si movenu in un'altra dopu avè furnitu sollievu, "Ci hè un trafficu pesante. 50 mila veiculi passanu ogni ghjornu nantu à a strada chì avemu citatu. Ùn hè micca faciule fà stu travagliu sottu à u trafficu di 50 mila vitture, ma avemu avutu una sperienza in 2014 à l'attraversu di Varsak è Kütükçü. Avemu avutu alcune sperienze è inferenze da quì. Faremu i nostri arrangiamenti tenenduli in contu. Videmu cum'è pudemu risolve senza una suluzione o una regulazione di u trafficu chì causarà assai prublemi ". disse.
Dichjarà chì a municipalità metropolitana hà cuminciatu à travaglià à l'incrociazione di Mevlana, quelli chì anu da aduprà sta strada si vultonu à e strade alternative è chì cumincianu à travaglià in Gazi Boulevard, unu di elli, da u principiu di ferraghju, Altiok hà dumandatu à i residenti di a cità. per esse pazienti è cuntinueghja cusì : « Prima, ci sarà un travagliu preparatoriu. Ci saranu preparazioni per e strade di serviziu. Videremu u travagliu attivu à a mità di ferraghju, ma da u luni chì vene principiamu u nostru travagliu à l'intersezzione publica. Da a mità di u mese, vi vede i travaglii principali, i machini à l'intersezzione. Da una banda, u trafficu scorri, da l'altra banda, i nostri squadre travaglià. Ùn avemu micca bluccà a strada in ogni modu. Ci hè un impastu à a junction Hal. Creeremu strade di 11 metri trabordendu e duie corsie esistenti versu l'area di parcheghju di a municipalità di Kepez è aumentendu à trè corsie ciascuna. Dopu chì e strade sò furmate, vulteremu perchè u nostru travagliu serà à mezu à a strada. Avemu da travaglià à mezu à a strada. Avemu da solu lascià u spaziu isulanu à mezu à i turni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*