YHT hà volatu u trasportu

YHT hà fattu a mosca di trasportu: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan hà dettu chì e preferenze di trasportu di i passageri anu cambiatu assai cù YHT. U Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, Lütfi Elvan, hà dichjaratu ch'elli facenu sforzi intensi per risponde à l'alta dumanda di treni d'alta velocità cù i set esistenti. U Ministru Elvan hà dettu: "U numaru di passageri chì anu preferitu u trenu d'alta velocità in 5 anni hà superatu 18 milioni è un totale di 60 mila 582 viaghji sò stati fatti finu à avà". Rimarchendu chì 2009 mila 2014 voli YHT sò stati urganizati nantu à e linee Ankara-Istanbul, Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya, Konya-Eskişehir è Konya-Istanbul trà marzu 60 è dicembre 582, u Ministru Elvan hà enfatizatu chì ci hè statu un grande cambiamentu preferenze di i passageri in u trasportu à e pruvince nantu à a strada di u trenu d'alta veloce.

A CARRIAGE SHARE AUMENTA

In u futuru, a strada YHT Ankara-Istanbul serà HalkalıDà a bona nutizia chì serà allargata à , u Ministru Elvan hà nutatu chì u numeru di voli è i tassi di sparte di trasportu seranu aumentati. Dichjarà chì e preferenze di trasportu di passageri Ankara-Istanbul anu cambiatu, u Ministru Elvan hà dettu: "Da u ghjornu chì a linea hè stata messa in serviziu, u trasportu hè statu 33 per centu per veiculu privatu, 22 per centu per autobus, 30 per centu per aviò è 15 per centu per YHT. Hà infurmatu chì "5 mila passageri sò trasportati da a capitale à Istanbul in u ghjornu di a settimana è 6 mila passageri in u weekend".

L'ALTA DOMANDA SERÀ SCONTATA

Dichjarà chì u tassu di occupazione di YHT hè di 5 per centu in un totale di 5 viaghji trà Ankara è Istanbul, 10 di i quali sò arrivi è 81 partenze, u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan hà dettu: "I YHT ùn portanu micca solu e cità ghjunghje, ma ancu e cità vicine à queste cità più vicine. . A dumanda di i passageri cresce ogni ghjornu. U tassu d'occupazione di Ankara-Istanbul è Ankara-Eskişehir YHT hè di 81 per centu, è u tassu di occupazione di Ankara-Konya YHT hè di u percentu di 82. Supera ancu u 90 per centu in u weekend. "Aumentendu u numeru di veiculi YHT, u numeru di viaghji serà ancu aumentatu è a dumanda serà soddisfatta". Rimarchendu chì a dumanda di YHT hè aumentata, u Ministru Elvan hà dettu: "Prima di YHT, una media di 572 passageri per ghjornu era purtatu trà Ankara è Eskişehir da treni convenzionali. Dopu à YHT, stu numeru hà righjuntu 6-7 mila. A parte di u trasportu di treni hà aumentatu da 8 per centu à 72 per centu cù YHT. Semu cuscenti di sta crescita di a dumanda. "Ugemu di aumentà u numeru di viaghji à 2 aghjunghjendu 38 viaghji più à sta linea", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*