Presidente Kütükcü: Investisce in Konya Wins

President Kütükcü: Investing in Konya Wins. U presidente di a Cunfederazione Turca di l'Industriali, l'imprese è l'affari, Courtesy Emine Atasoy, hà visitatu Memiş Kütükcü, presidente di Konya Chamber of Industry (KSO). Esprimendu a so satisfaczione per a visita, u presidente Kütükcü hà datu infurmazioni à Atasoy nantu à l'industria di Konya è hà dettu: "Quellu chì investe in Konya vince".
Reunione cù u presidente di KSO, u membru di u Cunsigliu di TOBB Memiş Kütükcü, u presidente di a Confederazione di e donne d'affari industriali è l'imprese, Nezaket Emine Atasoy, hà ancu datu infurmazioni nantu à u so travagliu. Nutendu chì sò urganizati in 7 regioni di Turchia cum'è una federazione, Atasoy hà dettu chì urganizanu viaghji d'affari in parechji lochi da u mondu arabu à l'Asia Centrale, da e Republici Turche à l'Europa, è invitanu investitori stranieri à investisce in Turchia, cum'è cum'è tenendu riunioni d'affari bilaterali durante questi viaghji. . Spieghendu chì anu realizatu una quantità di attività per cuntribuisce à a pace mundiale in più di u so travagliu per u mondu di l'affari, Atasoy hà dettu chì una di queste attività era u Cumitatu di a Pace di u Mediu Oriente, chì hà assistitu da i rapprisentanti di 150 stati è quasi mille urganisazioni non governamentali.
Parlendu assai di Konya in u so discorsu, Atasoy hà dettu: "Konya hè una di l'economie produttrici più putenti di Turchia. In particulare in quantu à l'industria, hè davanti à parechje cità ", disse.
"KONYA FACE U U SEGUNDU MOVIMENTU DI PRODUZIONE"
Esprimendu a so satisfaczione per a visita, u presidente di a Camera di l'Industria di Konya, Memiş Kütükcü, hà spiegatu l'industria è l'opportunità d'investimentu di Konya à u presidente Atasoy è à a delegazione chì l'accompagna. Sottulineendu chì Konya hè diventata una vera cità industriale, u sindaco Kütükcü hà dettu: "I nostri industriali di Konya anu prudutti in u mondu sanu. Una di e caratteristiche più impurtanti di Konya, chì si sviluppa sanamente cù a so struttura di produzzione multi-mosaica, hè a so industrializazione fora di i zoni agriculi.
Enfatizendu chì Konya, chì hè ghjuntu à questu ghjornu cù l'investimenti di i so figlioli, hè diventatu a scelta di l'investituri internaziunali, Kütükcü hà dettu: "A nostra cità hè attualmente in un periodu d'investimentu in ogni sensu. L'investimenti di e nostre 4 novi fabbriche cuntinueghjanu in a Zona di Espansione di a 4a Sezione di a Zona Industriale Organizzata di Konya, custituita da 105 milioni di metri quadrati. I nostri industriali, chì anu finitu i so investimenti, cumincianu a produzzione unu à unu in e so fabbriche. Inoltre, simu travagliendu per apre l'Area di Espansione di a 7a Sezione, chì hè custituita da 5 milioni di metri quadrati, per investisce rapidamente. In più di questi investimenti, l'investimenti di u settore privatu cuntinueghjanu in diverse parti di a nostra cità. Cù l'iniziu di a produzzione in tutti questi spazii, Konya hà realizatu a so seconda mossa di produzzione. Inoltre, i vantaghji logistichi di a nostra cità, chì si trova in u centru di Turchia, sò in crescita. U travagliu di a Linea di Trenu Accelerata Konya-Karaman-Mersin è a Strada di l'Anello Esternu hà iniziatu. I nostri servizii di treni d'alta velocità Konya-Istanbul sò cuminciati. Attualmente, ci sò servizii di treni d'alta velocità reciproci trà Konya-Ankara, Konya-Eskişehir è Konya-Istanbul. Per d 'altra banda, u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Antalya-Konya-Aksaray-Nevşehir-Kayseri, chì hè statu dichjaratu da esse custruitu da u nostru guvernu, hè estremamente impurtante cum'è una linea turistica. Quandu guardemu à tutti questi, dicu chì quellu chì investe in questa cità vincerà di sicuru ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*