U statu di i cavalieri di u metrobus hè devastatu quandu piove

Quandu piove, a cundizione di u metrobus overpasses hè miserable: Quandu piove, i passaggi in Istanbul si trasformanu in laghi cù pozza; A cundizione di i citadini hè miserable, i so vestiti si bagnanu è si sporcanu...
U membru CHP di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Özgür Aydın, chì hà presentatu a so pruposta scritta à a Presidenza di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, attirà l'attenzione à e cundizioni miserevoli di i cavalieri è soprattuttu di i cavalieri di Metrobus quandu piove in Istanbul, hà dettu u seguente. circa a so pruposta; "Cumu tutti quelli chì vivenu in Istanbul anu vistu, quandu piove, u miserable statu di i cavalieri hè revelatu. Di sicuru, tuttu ciò chì succede, succede à i citadini. Quandu piove, soprattuttu i cavalieri di e fermate di metrobus si trasformanu in pozzangheri è laghi, è i vestiti di i citadini si bagnati è sporchi. Aghju vulsutu attirà l'attenzione nantu à l'eliminazione è a suluzione di sti grievances di i nostri citadini chì utilizanu sti traversate à tutte l'ora di u ghjornu è chjamanu l'autorità à u duvere. In novu, per via di manichi è altri prublemi strutturali, e cundizioni fisiche di i passaggi sopravviventi anu da esse riveduti è e so carenze anu da esse identificate. "Vulemu chì e precauzioni necessarie sò pigliate è chì u travagliu sia fattu in nome di a ghjente d'Istanbul per prevene possibili accidenti tristi", disse.
In a riunione di ghjennaghju 2015 di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), a Municipalità di Zeytinburnu è u membru CHP di l'Assemblea IMM, Özgür Aydın, hà presentatu a so pruposta scritta à a Presidenza di l'Assemblea IMM, è a mozione scritta, chì hè stata riferita à l'unanimità à a Presidenza. , hè cusì:
À a Presidenza di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul
Sugettu: Circa a miserable cundizione di i cavalieri è soprattuttu i cavalieri di Metrobus quandu piove in Istanbul.
Hè vistu è cunnisciutu chì e cundizioni d'inguernu in Istanbul sò peghju è peghju in e settimane à vene. Cum'è tutti chì vivenu in Istanbul anu vistu, quandu piove, i cavalieri diventanu miserabili. Di sicuru, tuttu ciò chì succede, succede à i citadini. Quandu piove, soprattuttu i cavalieri di e fermate di metrobus si trasformanu in pozzangheri è laghi, è i vestiti di i citadini si bagnati è sporchi. A qualità povira di i materiali utilizati per u revestimentu nantu à u passaghju è u misalignamentu di i scalini causanu a furmazione di puddles.
Prisentemu questu à l'infurmazioni di a nostra assemblea suprema per eliminà e lagnanze di i nostri citadini chì utilizanu sti traversate à tutte l'ora di u ghjornu è per risolve u prublema, è chjamemu l'autorità per risolve lu. In novu, per via di manichi è altri prublemi strutturali, e cundizioni fisiche di i passaggi sopravviventi anu da esse riveduti è e so carenze anu da esse identificate. "Pregu rispettuosamente chì si piglianu e precauzioni necessarie per prevene pussibuli accidenti tristi, chì u travagliu sia realizatu è chì a mo pruposta sia rinviata à a Presidenza".
Özgür AYDIN ​​​​Zeytinburnu Municipalità è Membru di u Cunsigliu IMM

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*