Nova tendenza Erzurum

Nova tendenza Erzurum: Mentre a staghjoni d'inguernu affetta negativamente u trasportu è a vita di l'educazione in parechje cità, a ghjente in Erzurum surrisu cù un velu biancu. In Erzurum, chì hè in strada per diventà u centru di u turisimu invernale, a neve bianca accoglie turisti lucali è stranieri per u turismu di sci in Palandöken.

Mentre a Turchia si sente l'inguernu finu à l'ossu, l'interessu in i stazioni di ski hè ancu crescente.Erzurum, chì hà fattu un nomu cù i so muvimenti innovatori, hè una di sti cità. Mehmet Sekmen, u sindaco di a municipalità metropolitana d'Erzurum, chì hà attiratu l'attenzione di tutti cù i so servizii da quandu ellu hà pigliatu u so postu è hè diventatu u caru di u populu, hà dettu ch'ellu saria piacè di accoglie turisti lucali è stranieri in a cità.

NEW TREND ERZURUM

Dichjarà chì Uludağ hè a scelta preferita di i sciatori in particulare lucali, Sekmen hà dettu: "Avemu dimustratu chì site assertivu in u sci è continueremu à mustrà. I nostri alberghi sò entusiasti di accoglie l'amatori di sci. U numaru di l'amatori di sci chì venenu in Kent hè in crescita ogni ghjornu. Semu assai cuntenti di questu ", disse.
Sekmen hà dettu ancu chì l'interessu in i rami principali di u sci cum'è u pattinaggio di ghiaccio, questu hockey, curling è sledding hè cresciutu cum'è una valanga è hà dettu: "I nostri saloni brillanu è i picculi atleti in questu travaglianu duramente cum'è i cacciatori di medaglia di dumane."

Dicendu chì a cità hè diventata bianca cù l'ultima nevicata, Mehmet Sekmen hà dettu: "Omu ùn si pò piantà senza fà sportu davanti à sta vista", è si rivolse à l'amatori di sci cume: "U sci hè una necessità prima di ogni altra cosa in a terra di Dadaş. ."

Hè ora di ERZURUM

Mentre a staghjoni invernale affetta negativamente u trasportu è a vita di l'educazione in parechje cità, a ghjente in Erzurum surrisu cù un velu biancu. In Erzurum, chì hè in strada per diventà u centru di u turisimu invernale, a neve bianca accoglie turisti lucali è stranieri per u turismu di sci in Palandöken.

Erzurum, chì hà ancu l'esperienza di l'Universiade 2011, accoglie parechje strutture in quantu à u turismu invernale. Erzurum, chì offre ancu l'uppurtunità di fà attività cum'è sci, Hockey, Pattinaggio, Curling è Short Track, hè una di e cità sportivi più populari di u nostru paese in questu campu.

L'occupazione di l'alberghi in u Palandöken Ski Center, chì hà a più longa pista in Turchia, induve si facenu cuncorsi internaziunali di ski, face a ghjente surrisu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, dichjara chì grandi opportunità aspettanu quelli chì volenu investisce in u turismu invernale. Dichjarà chì anu u scopu di duppià a capacità di u lettu cù investimenti cum'è boutique hotel è resorts di vacanze in Erzurum, chì compie a stagione invernale cù un altru festival, Sekmen enfatizeghja ancu chì Erzurum hè a cità cù l'accessu più faciule à e strutture turistiche.

U COUNTDOWN CONTINUA PÀ U FESTIVAL INTERNAZIONALE D'ESCALATA DI GHIACCIO

Quist'annu Erzurum averà ancu un altru festival d'invernu, chì ùn hè micca cunnisciutu assai in Turchia. Alpinisti famosi di 16 paesi participeranu à u Festival di l'Escalata di Ghiaccio, chì si terrà cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana. L'arrampicata, chì serà realizata annantu à circa 21 cascate di ghiaccio naturali chì si trovanu naturali intornu à i distretti di Uzundere è Tortum u 25-20 di ghjennaghju, hè unica in u mondu postu chì hà opzioni trà 20 è 90 metri d'altezza.

Tunç Fındık, a prima persona turca à cullà l'Everest da a Turchia duie volte da diverse rotte, è l'unicu alpinista turcu à cullà 8000 di 14 muntagne à un'altitudine di 10 metri in u mondu, Eylem Elif Maviş, a prima alpinista turca à cullà l'Everest. , u campionu russu di scalata Roman Abildaev, l'Iran Federazione Munniali di Alpinismo Ice Climbing Ice Climbing Youth Commission President İsrafil Asshurly, l'alpinista nepalese Maya Sherpa climbing K2, l'alpinista italiana famosa Anna Toretta è u so cumpagnu l'alpinista spagnola Cecilia Paul participeranu à u festivale induve Alpinisti famosi in u mondu sanu, cum'è Atak, participanu, sottu a tutela di u Club di Sport Outdoor di Ricerca è Rescue, quelli chì seguitanu u festival sperimentaranu l'arrampicata in ghiaccio in e cascate congelate di 20 metri.

I più veloci di u mondu sò in ERZURUM !

Subitu dopu à sta urganizazione, Erzurum accoglierà a Copa Mondiale di Pattinaggio di Velocità di Short Track. A 6a Tappa di a Pista Corta, chì serà urganizata cù a cullaburazione di a Federazione di Pattinaggio di Ghiaccio è a Municipalità Metropolitana di Erzurum, si svolgerà trà u 13 è u 15 di ferraghju 2014 à a pista di ghiaccio di Yenişehir cù una capacità di 2000 spettatori. Un altru Yenişehir Ice Rink Hall cù capacità di 500 spettatori, situatu accantu à a Ice Rink, serà utilizatu per furmazione / campeghju.

L'urganizazione hè custituita da 6 tappe;
Salt Lake (USA), Montreal (Canada), Shanghai (Cina), Seoul (Corea di u Sud), Dresda (Germania) è a 6ª tappa finale si svolgerà in Erzurum. Atleti di circa 25 paesi sò previsti di participà.
Cù questu è l'urganisazione simili, seremu un passu più vicinu à a visione di "Erzurum diventerà una cità mundiale in Sports" chì Mehmet Sekmen hà parlatu da u ghjornu chì hà pigliatu u postu.