Ùn ci hè micca obiezione à u 3rd aeroportu

Ùn ci sò micca obiezioni per u 3u aeroportu: L'obiezioni in quantu à u 3u aeroportu, a custruzzione di quale hà iniziatu, sò stati rifiutati. U Ministru İdris Güllüce hà dettu: "U limitu di espropriazione hè statu inclusu in u pianu, altre obiezioni ùn sò micca cunsiderate appropritate".
L'accordi finali sò stati fatti in i piani di sviluppu di u 3rd aeroportu, chì hè statu implementatu cum'è unu di i più grandi prughjetti di Turchia. In u scopu di a dumanda d'obiezione fatta da a Direzzione Generale di l'Autostrade, u "limitu di l'espropriazione stradale" hè statu aghjuntu à u pianu. L'obiezioni chì a custruzzione "causanu a distruzzione ecologica, a custruzzione illegale è creanu un prublema 2B" ùn sò micca cunsiderate appropritate da u Ministeru. U Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, İdris Güllüce, hà dettu: "3 richieste di obiezioni sò state ricevute, cumprese da a Direzzione Generale TEİAŞ. "In parte di l'applicazione di l'obiezione di a Direzzione Generale di l'Autostrade, u limitu di espropriazione hè stata inclusa in u pianu, è altre obiezioni ùn sò micca cunsiderate appropritate", disse. U Ministru di l'Ambiente İdris Güllüce hà datu infurmazioni nantu à i piani di u prugettu è e valutazioni di l'obiezioni. U Ministru Güllüce hà dichjaratu chì a joint venture Cengiz-Kolin-Limak-MAPA è Kalyon, chì hà vintu l'offerta, ùn hà micca avutu richieste da u ministeru in quantu à i piani. Güllüce hà ricurdatu chì u cambiamentu di u pianu ambientale per u prugettu è u pianu di zonificazione sò stati sospesi trà u 17 di ghjugnu è u 6 di lugliu 2014, è durante stu periodu, 2 pruposte sò state fatte da u membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Hakkı Sağlam, Hüseyin Sağ, İsa Öztürk, Nadir Ataman. , Taner Kozanoğlu è Özgür Aydın, disse chì un appellu era statu presentatu. Hà dettu ancu chì ci era una dumanda di obiezione fatta da a Direzzione Generale TEİAŞ fora di u periodu di sospensjoni.
CLAIM DI DISTRUZIONE ECOLOGICA
Güllüce hà ancu datu infurmazioni nantu à i prublemi di l'obiezione di i membri di l'Assemblea. Trà i prublemi di obiezione: "3. A custruzzione di l'aeroportu invalida u pianu ambientale di scala 1/100000, a selezzione di u locu deve esse pianificata inseme cù e zone logistiche è di almacenamento, i porti è l'aeroporti esistenti in una manera chì integra cù u sistema di trasportu di a cità, pruvucarà a distruzzione ecologica in Istanbul, a macroforma di a cità serà diretta versu u nordu è i zoni forestali, hà ricurdatu chì "svilupperà in modu improperu è pruvucarà a custruzzione illegale in i bacini di raccolta d'acqua". Ellu hà dichjaratu chì a Direzzione Generale TEİAŞ hà ancu oppostu chì e rotte di e so strutture ùn eranu micca incluse in u pianu in quistione.
TUTTI FRU ESAMINATI UNU PER UNU
I sperti di u Ministeru di l'Ambiente anu evaluatu l'obiezioni una per una. L'obiezioni altru ch'è a Direzzione Generale di l'Autostrade sò state ritenute inappropriate. U Ministru Güllüce hà nutatu ciò chì segue: "A Direzzione Generale di l'Autostrade hà appruvatu u prugettu di arrangiamenti di strada è intersezzione chì furnisce l'accessu à u 3u Aeroportu nantu à l'Autostrada D020 è l'Autostrada di Marmara di u Nordu, chì serà spustatu per via di u 3u Aeroportu, è Pianu d'espropriazione chì include u novu limitu di espropriazione determinatu secondu stu prughjettu.Hè statu trasmessu à u nostru Ministeriu chì i cunfini di u pianu di zoning deve esse aghjustatu in cunseguenza. In u risultatu di a valutazione, u "limitu di espropriazione stradale" hè statu inclusu in u pianu in u scopu di l'applicazione di l'obiezione di u Dipartimentu di l'Autostrade. Altre obiezioni à i piani sò state considerate inappropriate. In u risultatu di a valutazione, ùn sò stati fatti cambiamenti à e note di u pianu di u Pianu di Zonificazione di Implementazione ".
NESSUNA DECISIONE CURTIAL
U Ministru Güllüce hà dettu chì una demanda hè stata presentata à a 6a Corte Amministrativa di Istanbul l'annu passatu da TMMOB Chamber of Architects è altri, dumandendu a sospensjoni è l'annullamentu di l'esecuzione di u pianu di sviluppu ambientale è maestru, ma nisuna decisione hè stata presa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*