Se a vitezza in u trafficu aumenta da 50 per centu, u risicu di morte aumenta da 6 volte.

Se a vitezza in u trafficu aumenta di 50 per centu, u risicu di morte aumenta 6 volte: A Direzzione Generale di Sicurezza, avvistendu i cunduttori in u situ web di a Presidenza di i servizii di trafficu, hà ricurdatu chì centinaie di persone sò persu in accidenti di trafficu ogni annu in Turchia è sperimentanu miliardi di lira perdita finanziaria.
In a lettera d'avvertimentu intitulata "Riscu di Velocità è Accident in Traffic" nantu à u situ web di a Direzzione di i servizii di trafficu di a Direzzione Generale di Sicurezza, i danni di a velocità sò spiegati. Rimarchendu chì a rata di aumentu di a velocità di 5 per centu hà aumentatu l'accidenti fatali da u 20 per centu, i seguenti punti di vista sò stati inclusi:
"Usendu u Mudellu di Forza, l'accidenti è a gravità di l'accidentu per via di u cambiamentu di a velocità media pò esse preditu. Un aumentu di 5 per centu in a velocità media porta à un 10 per centu in tutti l'accidenti di ferite è un 20 per centu in l'accidenti fatali. A basa di l'attività per prevene e violazioni hè l'idea di assicurà chì tutti ponu prufittà di l'ambiente di trafficu, chì hè una zona cumuna, in modu sicuru, ghjustu è efficaci. Questa necessità basica richiede di riduce u risicu di accidenti. U scopu principale di u sistema di strada sicura hè di stabilisce un sistema di trasportu stradale chì permette l'errore umanu senza causà morte o ferite seriu. Ancu s'è l'idea chì un sistema di strada sicura deve esse in una struttura chì permette l'errori pò parè contradictoria in quantu à a sicurità di u trafficu, cunsiderà cum'è un "sistema di trafficu tolerante à i difetti" pò esse clarificà u prublema. Questu pò esse rializatu in larga misura riducendu i risichi, è riducendu i risichi per prevenzione di e violazioni di e regule. A prevenzione di a velocità eccessiva impedisce chì una parte significativa di e situazioni risicate causate da pussibuli errori è cundizioni di strada inespettate si trasformanu in un accidente. Siccomu u benefiziu tangibile di riduzzione di a velocità hè statu pruvucatu parechje volte, questu effettu fundamentale hè avà stabilitu cum'è un fenomenu di trafficu chì ùn hè micca troppu disputatu. U gruppu di viulazioni, chjamati "viulazioni di velocità moderata", chì significa guidà 10-15 km / h sopra u limitu di velocità legale, ghjoca un rolu più grande in l'accidenti di trafficu cù cunsequenze gravi paragunate à e violazioni di velocità più altu. Questu hè chì a velocità moderata hè più cumuna di a velocità eccessiva.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*