A linea di funivia Yenimahalle-Șentepe hè ghjunta à a fine in a 2ª tappa

A seconda tappa di a linea di telecabina Yenimahalle-Șentepe hè ghjunta à a fine: in a seconda tappa di a linea di telecabina Yenimahalle-Șentepe, chì hè in custruzzione da a municipalità metropolitana di Ankara, i funi d'acciaio per trasportà i vagoni sò stati ancu tirati. , è i travaglii di l'assemblea meccanica cù u sistema di pulley sò stati cumpletati.

A prima fase di a linea di telecabina Yenimahalle-Șentepe, chì hè prevista in duie tappe, hè stata messa in serviziu u 1400 di ghjugnu 1, cù una lunghezza di 17 metri. I cordi di guida trà i 2014 pali in a 1800ª tappa di 2 metri di lunghezza, chì hè custituita da una sola stazione chì hè sempre in corso, sò stati tirati cù l'aiutu di un elicotteru utilizatu da un pilotu addestratu apposta chì hè vinutu da l'esteru pocu fà. .

U direttore generale di l'EGO, Necmettin Tahiroğlu, hà dettu chì a 2ª tappa di a linea di funivia per esse aduprata per u trasportu publicu trà Yenimahalle è Şentepe, chì hè in custruzzione da a Municipalità Metropolitana, hè ghjunta à a fine.

Spieghendu chì a linea hè cumpleta à u 99 per centu è chì i test drive cumincianu cù a fine di i travaglii di custruzzione esterna, u direttore generale Tahiroğlu hà dettu: "Opere di cunnessione di a linea di funivia di a 1ª tappa, chì hè a continuazione di a 2ª tappa Yenimahalle-Şentepe. Ropeway Line, à a 1st Ropeway Line serà realizatu. Dopu à a cunnessione di e duie linee, i test drives seranu realizati per un tempu in termini di sicurità. Cù u cumpletu di sti tappe, u sistema serà appruvatu da una urganizazione ricunnisciuta internaziunale è una licenza operativa serà ottenuta. Dopu questu, cumminciarà à operare è trasportà i passageri ", disse.

"unu. Più di 1 milioni di passeggeri si sò spustati cù u palcuscenicu.

Esprimendu chì a linea di funivia, chì serve per u trasportu publicu trà a stazione di metro Yenimahalle è Şentepe è hè un esempiu per a Turchia, hè aduprata in modu sicuru da a ghjente di Ankara, Tahiroğlu hà dettu: "Cù a linea di funivia di a prima tappa, chì hè stata chì serve in u celu di Ankara per 7 mesi, più di 1 milioni di passageri sò stati ghjunti finu à avà. Ci hè 2,5 cabine in u sistema di telecabina, chì hè custruitu nantu à 9 pali chì varienu da 50 à 10 metri. A distanza di 48 metri hè presa in circa 1400 minuti ", disse.

"86 persone per ghjornu purtaranu a capacità"

Dichjarà chì a lunghezza tutale di e duie tappe di a linea di funivia, chì e cabine sò monitorate da camere è i posti sò dotati di un sistema di riscaldamentu, hè di 3 mila 257 metri inseme cù e stazioni, Tahiroğlu hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u sistema:

"A linea di funivia, chì operarà per 18 ore sincronizzata cù u metro, hà 4 fermate è 10 cabine, ognuna di e quali pò purtà 106 persone. U sistema di funivia hè stata custruita à una diferenza di altezza di 200 metri. In u sistema, chì hà una zona di sbarcu di 24 metri, i passageri scenderanu da un latu è si metteranu in e cabine da un altru locu. Ogni cabina parterà da a stazione ogni 15 seconde. Cù a cummissione di a 2ª linea, 2 mila 400 passageri in un modu è 4 mila 800 passageri in duie direzzione sò trasportati, stu numeru righjunghji una capacità di ogni ghjornu di 86 mila 400 passageri. Mentre u sistema funziona à piena capacità, ùn si ferma mai o rallenta. Solu durante l'imbarcu di i disabili è di l'anziani, u decollo serà rallentatu ".

"U TEMPU SARÀ SALVATU"

Nutendu chì quandu u sistema cumencia à serve à piena capacità, a distanza di 3 metri serà coperta in circa 257 minuti, Tahiroğlu hà dettu: "A distanza trà u centru di Şentepe è a stazione di metro Yenimahalle hè di circa 13,5-25 minuti cù altri veiculi di trasportu publicu. Tuttavia, i residenti di Yenimahalle chì preferanu viaghjà cù a linea di funivia viaghjanu a listessa distanza da a partenza à a destinazione in 30 minuti, risparmiendu cusì un totale di 13,5 minuti.

"SERVIZU TELEFONU GRATUITU"

Enfatizendu chì tutti i disabili, l'anziani è i zitelli ponu viaghjà comodamente è in modu sicuru cù u sistema di funivia chì furnisce u serviziu gratuitu, Tahiroğlu hà dettu: "U sistema ùn aiuta micca solu à rilassà u trafficu, ma ancu ùn mette micca una carica supplementaria. e strade. Mentre a prima stazione di a funivia serà a stazione di metro Yenimahalle, cù a fine di l'ultima è a seconda tappa, u trasportu à u centru di Şentepe serà furnitu per via aerea.