Ankara hè u capu in u metro, Izmir hè à l'attaccu

Ankara hè u capu in u metro, Izmir hè nantu à l'attaccu: L'impurtanza di u sistema ferroviariu, chì hà u scopu di investisce 2020 miliardi d'euros (10 miliardi di dollari) in Istanbul da u 12, si mostrava una volta di più durante l'ultima nevicata.

Marmaray, metrobus è altri servizii di trasportu publicu, chì sò venuti à l'aiutu di l'Istambuli in i ghjorni di pioggia chì paralizanu u trasportu, anu cuntribuitu à superà u prublema in una certa misura. Mentre a Municipalità Metropolitana, chì hà spesu u 55-60 per centu di u bilanciu d'investimentu di Istanbul in investimenti di trasportu, hà implementatu u so calendariu di travagliu passu à passu cù u slogan "metropolinu in ogni locu, metro in ogni locu" in u terzu è l'ultimu mandatu di Kadir Topbaş, l'investimenti di u sistema ferroviariu ancu. acceleratu in Ankara è Izmir.Ùn taglia micca.

Metro in 50 Districts in Ankara

L'investimenti in Metro, chì anu cuminciatu anni fà in Ankara, ùn si rallentanu. Un grande prugressu hè statu fattu in u travagliu iniziatu in u 1996 per furnisce un trasportu rapidu à parechji punti di a cità. In a capitale, induve ci sò 4 linee di metro principali, u numeru di stazioni ghjunghje à quasi 50 punti cù quelli previsti.

-Cù Ankaray, pudete ghjunghje à Emek, Bahçelievler, Beşevler, Tandoğan, Maltepe, Demirtepe, Kızılay, Koleji, Kurtuluş è Dikimevi.

- A seconda linea di metro di Ankara, M1, opera trà Kızılay è Batıkent. U valore di e residenze è di i posti di travagliu intornu à e stazioni Kızılay, Sıhhıye, Ulus, Atatürk Cultural Center, Akköprü, İvedik, Yenimahalle, Demetevler, Hastanesi, Macunköy, OSTİM è Batıkent hè aumentatu almenu 1997 volte da quandu a linea hè stata messa in serviziu in u 10.

-U 2014 chilometri Ankara Metro 16.5, chì hè statu messu in serviziu in u 2, opera trà e stazioni Kızılay-Koru. L'immubiliare nantu à a strada di u metro, chì include Kızılay, Necatibey, Biblioteca Naziunale, Söğütözü, MTA, METU, Bilkent, Köy Hizmetleri, Beytepe, Ümitköy, Çayyolu è stazioni Koru, anu guadagnatu valore più rapidamente cà altri distretti.

-A linea M2014 di 15.3 chilometri, chì hè stata messa in opera in 3, hè custituita da Batıkent, Batı Merkez, MESA, Botanik, İstanbul Yolu, Eryaman 1-2, Eryaman 5, Devlet Mah., Harikalar Diyarı, Fatih, OSB-Törekent. stazioni.
-Finalmente, dopu chì u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hà fattu a custruzzione di a nova linea di metro, una bona nutizia hè ghjunta per a linea chì servirà trà u Centru Culturale Atatürk (AKM) è a Mezzaluna Rossa. Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministru Lütfi Elvan, a linea di trè stazioni, chì hè pensata per esse cumplettamente sotterranea, hè custituita da Atatürk Cultural Center - Train Station - Kızılay.

Narlıdere, l'Ultimu Preferitu di Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu decisu di fà una licitazione per a Linea di Metro Üçkuyular-Narlıdere in i primi ghjorni di questu annu. A linea di metro Üçkuyular Narlıdere sarà custituita da Balçova -Çağdaş -Dokuz Eylül University Faculty of Medicine Hospital -Facoltà di Belle Arti è fermate Narlıdere. In a seconda fase di u prugettu, a linea si estenderà à u Regimentu di Ingegneri Narlıdere. 5 stazioni di metro seranu custruite nant'à sta strada.

I novi prughjetti nantu à l'assi Narlıdere, Güzelbahçe è Urla facenu felici l'investituri. A vicinanza di u distrettu di Bornova à e cunnessione di u circondu, l'asse di u metro ligeru è u fattu chì duie università maiò sò situate in u distrettu di Bornova pò esse cuntatu trà e ragioni chì provocanu l'aumentu di u valore di e case.

Novi prughjetti per Izmir

I prughjetti, assai di quali seranu custruiti nantu à a strada di u metro in Izmir, contanu i ghjorni. Eccu l'imprese di marca è i so prughjetti chì saranu presentati cù i so prughjetti Izmir:
Rönesans è Doğuş Holding: Un hotel, residenza, uffiziu è edifiziu cummerciale serà custruitu nantu à un terrenu di 21 mila metri quadrati adiacente à a Stazione Ferroviaria di Turan, cù un costu d'investimentu di 670 milioni di lire.
Rönesans è Tekfen Holding: Un uffiziu, un centru cummerciale è un prughjettu di l'abitazione cù un valore d'investimentu di 200 milioni di lire serà custruitu nantu à un terrenu di 345 mila metri quadrati adiacente à u Courthouse.
Folkart Yapı: Intraprenderà un prughjettu mistu in Halkapınar, chì includerà residenze, magazzini è uffizii.

İZKA İnşaat: In a seconda mità di l'annu, custruirà un prughjettu mistu cù residenze, uffizii è magazzini nantu à una superficie di 6.600 metri quadrati adiacente à a Stazione di Metro Salhane, cù un budgetu di 200 milioni di lire.

Suryapı: Si prepara à firmà u prugettu Izmir Marina Park, chì includerà un marina, un centru cummerciale, una residenza, un hotel è uffizii, cù un investimentu di 121 milioni di lire, nantu à a terra di fabbrica Turyağ di 610 mila metri quadrati in Turan. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Sur Yapı, Altan Elmas, hà dichjaratu chì l'attività di custruzzione cuntinueghja in 4 prughjetti di abitazioni in i lati europeu è anatolia di Istanbul è hà dettu: "U nostru travagliu cuntinueghja nantu à 4 prughjetti di trasfurmazioni urbane in Istanbul è fora. "Avemu pianificatu di aghjunghje dui novi prughjetti in Istanbul è Izmir à i nostri 4 prughjetti esistenti riguardanti centri commerciali", disse.

Avcılar Construction: BayraklıU prughjettu, chì serà custruitu nantu à u terrenu di Soyer Factory cù un budgetu d'investimentu di 50 milioni di dollari, includerà residenze, uffizii è un centru cummerciale. A cumpagnia cuntinueghja ancu à travaglià in novi prughjetti di l'abitazione è di l'uffiziu in l'area di u Courthouse. In u so 25th anni, u gruppu hà u scopu di esse u centru di l'attenzione di tutti i residenti di Izmir cù i so prughjetti Cadde Teras, Avcılar Office, Avcılar Suites, Avcılar Prestige, Avcılar Residence, Avcılar Life, Avcılar Tower.

Tariş Pamuk - TOKİ: U prughjettu mistu, chì includerà residenze, uffizii, centri commerciali, alberghi è strutture suciali, serà iniziatu cù un investimentu di 86 milioni di lire nantu à una superficie di 300 mila metri quadrati in u District Ege.

Sabancı Holding: Un passu concretu hè previstu per esse fattu in quantu à l'idea di custruisce un novu centru cummerciale nantu à a terra di a Fabbrica Piyale cun un investimentu di 100 milioni di lire.
Türker İnşaat: Un prughjettu chì includerà un hotel, residenze, uffizii è spazii cummirciali serà custruitu nantu à a terra di l'antica Fabbrica Tekel cun un budgetu d'investimentu di 500 milioni di lire.
Megapol İnşaat: Realizà un prughjettu cummerciale nantu à una zona di 28 mila metri quadrati in Halkapınar.

Alaçatı Gayrimenkul: A cumpagnia in cui Egesel İnşaat è Tanyer İnşaat è Rıza Akça sò partenarii BayraklıPruducerà un prughjettu orientatu à l'alloghju in .
Demir İnşaat: Intraprenderà un prughjettu di 450 piani è un prughjettu di trasfurmazione urbana di 350 piani in İzmir Gaziemir.

Nova Decisione da u Cunsigliu di i Ministri

U Cunsigliu di i Ministri hà fattu una mudificazione di u regulamentu in quantu à i "prughjetti di u sistema di trasportu ferroviariu urbanu" è hà trasferitu a custruzzione di prughjetti di u sistema ferroviariu in Istanbul, Ankara è Antalya da e municipalità à u Ministeru di i Trasporti. Per decisione, a custruzzione di a linea di metro Yenikapı-İncirli in Istanbul, a linea di metro AKM-Gar-Kızılay in Ankara è a linea di u sistema ferroviariu Meydan Airport-EXPO in Antalya hè stata trasferita à u Ministeru di i Trasporti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*