Bursam, chì hè in strada per diventà una metropoli

Bursam, chì hè in via di diventà una metropole : Bursam, chì hà fattu a so marca nantu à i primi in nome di sistemi ferroviari in Turchia, chì produce u primu tram naziunale, u primu vagone di metro domesticu, è avà avanza rapidamente in u manera di pruducia treni è hà a più longa linea ininterrotta di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia, quantu bursam i nostri posti Pensu chì Bursaray hè trà e pruvince chì sò in ritardo in termini di arrangiamenti fatti per i disabili. L'insensibilità di e persone in quantu à l'accessu à u trasportu è ancu à u trasportu hà causatu a rivolta di i disabili, chì sò stati usati dapoi 10 anni in stazioni Merinos è Kültürpark, chì sò e rotte più utilizzate da i citadini disabili. sò diventate inefficace ghjornu per ghjornu è facenu constantemente vittime di i nostri disabili, anu da esse cambiatu urgentemente. I reclami annantu à l'ascensori ùn sò micca cessati è Burulaş dà a stessa risposta à ogni lagnanza.

"A Rinnovazione di l'ASCENSORI PER DISABILITÀ hè stata passata per via di u nostru bilanciu ..."

In modu, l'elevatori rinnuvati ùn anu micca appellu à tutti i gruppi di disabilità, è i buttuni di chjama, chì sò posti à l'aleatoriu, anu una altezza di 1,20 cm da a terra, ma ùn anu micca cunfurmà cù e norme europee di disabilità, chì deve esse 70. cm.

Mentre a municipalità metropolitana apre l'offerta per 60 vagoni di metro, perchè ignora u dirittu d'accessu à questi vagoni... Inoltre, i vagoni di u metro da a data di seconda mano, chì sò stati messi nantu à a linea Kestel, chì hè stata aperta recentemente, facenu ùn anu mancu specchi laterali, chì hè deplorable, verifica s'ellu hè è move u metro cusì. E porte ùn sò micca automatiche, ùn anu micca apertu novu in un ughjettu inghjustu. I carru sò cusì incompatibili cù a piattaforma di a stazione chì l'altezza trà a piattaforma è u vagone hè di 2 cm da u tempu à u tempu, mentre chì l'altezza di a piattaforma è u vagone ùn deve esse uguali?

Di novu in sti carru;

Ùn ci hè micca signalazione audio per i nostri citadini visivi ...

Ùn ci hè micca avvisu visuale per i nostri citadini sorditi...

Mentre viaghjà à u latu est di a cità, u viaghju di i citadini disabili si trasforma in tortura è prova grazia à questi carri.

Perchè hè impussibile per elli à cullà nantu à u carru senza aiutu.

I corvi sò purtati à u carru cù l'aiutu di i citadini. Perchè i guardiani di securità in e stazioni di u latu uccidentale sò insensibili à e persone disabile in e stazioni di u latu est? Credimi, aghju amici disabili chì ùn volenu micca lascià a so casa solu per via di i carru è di u persunale in questu latu est.

Ciò chì mi dumandu veramente hè, i soldi datu à questi vagoni di scarti ùn puderanu micca esse usatu per travaglii più utili per Bursa? Per esempiu, ùn ponu micca esse rivisiuti i piattaforme disabilitate perchè ùn pudete micca rivisione perchè u vostru budgetu ùn hè micca abbastanza?

O puderia micca u metropolitanu furnisce servizii uguali à i disabili da l'est à l'ouest di a cità cù individui sani?

I nostri citadini disabili campanu in u livante di sta cità, sò in ogni locu in sta cità, sò trà noi, è anu u dirittu di riceve un serviziu di qualità.

Quandu a Municipalità Metropolitana di Bursa o Burulaş vede è sguassate l'ostaculi in u trasportu.

Ciò chì aghju capitu da i prublemi sperimentati ...

In u mo parè, Burulaş hè disabilitatu in certi prublemi ...

Chì tutti l'ostaculi di a nostra vita sò superati...

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*