U sci di notte di Palandökende hà criatu un aumentu di a dumanda

U sci di notte in Palandöken hà criatu un aumentu di a dumanda: In Palandöken, induve ùn manca micca a neve grazia à u sistema di neve artificiale, i tassi di occupazione di u sci di notte sò radduppiati.

Grazie à e piste illuminate in Palandöken, chì hè trà i centri di sci impurtanti di u mondu, a stagione di ski da 7 ore à ghjornu à 12 ore, è a stagione di ski in Turchia, chì hè una media di 90 ghjorni, hè stata allargata à 120 ghjorni cù neve artificiale. In particulare u sci di notte hà radduppiatu i tassi di occupazione.

Grazie à l'investimenti fatti in Palandöken Ski Center da diverse istituzioni è stabilimenti è i pruprietarii di l'alberghi, assai seggiovie è ascensori sò stati rinnuvati è sò stati aperti novi piste.

Per evitari di prublemi di neve, un sistema di neve artificiale hè stallatu nantu à ogni pista, è a neve hè fatta da i stagni cù l'aiutu di l'acqua in i ghjorni chì a temperatura di l'aire scende à 5 gradi sottu à zero. Grazie à e piste illuminate, i turisti lucali è stranieri piacenu u ski, u snowboard è u sledding finu à a tarda sera.

In particulare quelli di a cumunità di l'arti chì ùn volenu micca esse disturbati da e piste durante u ghjornu, preferanu u ski di notte.

Bora Kamber, u direttore generale di un hotel chì opera in Palandöken, hà dichjaratu chì Palandöken hà cuminciatu à superà sè stessu cù l'investimenti fatti, è hà dettu chì soprattuttu in l'ultimi dui o trè anni, investimenti enormi sò stati fatti.

Dichjarà chì cum'è un hotel, anu fattu un investimentu di 5,5 milioni d'euros quist'annu solu per e piste, Kamber hà dettu: "Avemu cambiatu i nostri ascensori, e stanze di ski sò state rinnuvate. Pudete imbarcà in a facilità cinque metri dopu à a stanza di sci in u nostru hotel. Avemu pruduciutu un armariu per ogni invitatu. Avemu custruitu un parcu nantu à a neve micca solu per adulti, ma ancu per i zitelli. Grazie à l'investimenti fatti, Palandoken furnisce un serviziu di qualità megliu à l'amatori di sci ogni ghjornu.

Enfatizendu chì Palandöken hè assai più occupatu quist'annu cumparatu cù l'anni precedenti, Kamber hà enfatizatu chì tutti l'alberghi chì operanu in a stazione di ski operanu à 100 per centu di capacità.

"Palandöken hè l'unica stazione di sci chì guarantisci a neve per tutta a stagione"

Nutendu chì Palandöken hà più vantaghji, Kamber hà dettu: "Unu di l'investimenti era sistemi di neve artificiale. A muntagna Palandöken hè attualmente l'unica stazione di sci chì ùn hà micca un prublema di neve è guarantisci a neve per tutta a stagione. Ci hè ancu a pussibilità di sci di notte quì, i nostri ospiti. Perchè mentre u ski finisci versu 16.30-17.00 in tutte e muntagne, u ski cuntinueghja finu à 21.00-22.00 in Erzurum.

Dichjarà chì tutte e piste sò illuminate è l'ospiti ponu gode di l'esqui di notte, Kamber hà dettu chì certi turisti ghjunghjenu à l'hotel à a sera è ùn passanu micca quella sera cù mani viote, è chì scianu di notte.

Sottulineendu chì u ski di notte hè un grande vantaghju, Kamber hà dettu:

"U ski hè una cosa assai corta. U sci di notte hà avutu un impattu potenziale quì. Tassi di occupazione aumentati. Pudemu ancu dì chì u sci di notte hà duppiatu u turismu. Ricevemu richieste per u ski di notte, soprattuttu da quelli chì ùn volenu micca scuntrà persone di a cumunità di l'arti durante u ghjornu. E celebrità, di sicuru, ùn volenu micca scià durante u ghjornu, preferanu u ski di notte, pensendu chì pò esse incòmode nantu à e piste. Sò più liberi, i tracce sò tranquilli. U sci di notte hè un grande vantaghju, soprattuttu per l'amatori di sci. "

"U sci di notte hà criatu un enorme aumentu di a dumanda"

U direttore generale di un altru hotel, Altuğ Kargı, hà enfatizatu chì anu aumentatu a stagione di ski in Turchia da 90 ghjorni in media à 120 ghjorni cù u sistema di neve artificiale, è hà dettu chì questu annu serà a stagione invernale di Palandöken.

Spieghendu chì anu pigliatu ancu riservazioni per ferraghju è marzu è chì ci era occupazione cum'è mai prima, Kargı hà cuntinuatu cusì:

"U sci di notte hà creatu un grande aumentu di a dumanda. L'annu passatu, avemu aumentatu e piste illuminate da 800 metri à 300 metri. Avemu l'uppurtunità di aumentà u tempu di sci da 7 ore nantu à e piste senza sistema di illuminazione à 12 ore grazie à i nostri piste illuminati. Questu hè un grande vantaghju per noi. I nostri invitati chì venenu dopu meziornu anu ancu l'uppurtunità di scià a sera. Quelli chì travaglianu in u centru di a cità durante u ghjornu ponu scià di notte è allevà a stanchezza di u ghjornu.

Unu di i vacanzieri, Efsun Yıldırım, hà dichjaratu chì u sci di notte hè un piacè separatu è hà dettu: "Scu soprattuttu à a sera".