U travagliu per allevà u trafficu di u campus di Muradiye da Manisa Metropolitan

U travagliu per allevà u trafficu di u campus di Muradiye da a municipalità metropolitana di Manisa: a municipalità metropolitana di Manisa hà iniziatu a custruzzione di un secondu ponte per evità ogni avvenimentu avversu in a strada di u campus di l'Università Celal Bayar di Muradiye.
Yılmaz Gençoğlu, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Manisa, hà fattu investigazioni in a zona induve u travagliu hà iniziatu.
Yılmaz Gençoğlu, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Manisa, hà fattu esami quì dopu chì a custruzzione di u novu ponte da esse custruitu accantu à u ponte in a strada di u Campus Universitario Celal Bayar in a strada Yağcılar-Sarınasuhlar in u District Yunusemre hè stata iniziata. Dichjarà chì u sicondu ponte da esse custruitu darà alleviare a linea di andata e ritorno, Gençoğlu hà esaminatu i travaglii realizati da u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità. Sottulineendu chì l'accidenti seranu prevenuti dopu chì a linea di andata è andata hè stata stabilita, Gençoğlu hà dichjaratu chì a cumpagnia di l'imprenditore compie a custruzzione in 2 ghjorni di travagliu. Gençoğlu hà dichjaratu chì u sicondu ponte da esse custruitu vicinu à u ponte nantu à a strada di u campus serà 120 metri di longu è 2 metri di larghezza.
Per esse cumpletu in 4 mesi
Gençoğlu hà dichjaratu chì u travagliu hè statu iniziatu dopu chì u Rettoratu CBU hà fattu una dumanda da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, "U nostru Sindaco Metropolitanu Cengiz Ergün hà avvicinatu sensibilmente à a dumanda di u rettore è hà datu l'istruzzioni per inizià u travagliu. Dopu, avemu finitu e prucedure di licitazione è consegnatu u situ à a cumpagnia di u cuntrattu. Dopu à un periudu di circa 4 mesi, compieremu u sicondu ponte è mette in serviziu, è preveneremu l'accidenti chì accadenu quì.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*