U Ministru Elvan hà fattu dichjarazioni annantu à YHT è Metro Works

U Ministru Elvan hà fattu dichjarazioni annantu à YHT è Metro Works: Cosa succede? Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, Lütfi Elvan, chì era l'invitatu di u prugramma, hà fattu dichjarazioni impurtanti in quantu à u travagliu realizatu da u so ministeru.

ANKARA-SIVAS YHT LINE
Nantu à chì a pusizione travaglia in a linea di l'Ankaru-Sivas High Speed, Elvan hà annunziatu chì l'opere di u tunnel stanu cuntinuendu nantu à l'Ankara-影ia, in a Sezione di Polatmin a AfyonkAahisar, A causa di u invernu.

Elvan hà dettu:
"In 2015, anderemu in offerta per a sezione finu à Salihli. Avemu una offerta da Afyonkarahisar à Uşak-Banaz. Allora avemu una altra fetta partendu da Banaz, è avemu una seccione finu à Salihli. Anderemu in licitazione per a so custruzzione in 2015. Ùn avemu micca prublemi. Avemu sparte i nostri propri dati è studii di fattibilità cù cumpagnie interessate in a linea diretta di treni d'alta velocità Ankara-Istanbul. Avemu diverse cumpagnie lucali. Avemu 5-6 cumpagnie domestiche chì sò interessate. Avemu un studiu di fattibilità per una sezione di 280 chilometri da Sincan à Köseköye. In modu approssimativu, vedemu chì circa 100 mila di i nostri citadini viaghjanu trà Ankara è Istanbul per ghjornu. Un bisognu seriu. Circa 10-12 mila di elli viaghjanu in aereo, 3-4 mila persone viaghjanu via Eskişehir cù u nostru trenu d'alta velocità, ci sò quelli chì viaghjanu in autobus o veiculi privati. Cum'è u Ministeru, custruiremu a linea di treni à alta velocità da Köseköy à Kocaeli è da quì à u Ponte Yavuz Sultan Selim è da quì à Edirne-Kınalı. In altre parolle, custruiremu a linea ferroviaria sopra u Terzu Ponte da Köseköy, è a parte da quì à Kınalı. Averemu una doppia linea sopra u Terzu Ponte. Vulemu esce in offerta per a parte da Sincan à Köseköy cù u mudellu Build-Operate-Transfer.

METRO KECIOREN
Facendu una dichjarazione annantu à a tappa di i travaglii per u Metro Keçiören, Elvan hà dettu: "U nostru travagliu nantu à a Metro Keçiören cuntinueghja intensamente. Da ghjugnu, pensemu à compie tuttu u travagliu è principià test drives. In altri palori, i sviluppi sò assai boni, ci sò stati qualchi carenze in u passatu, i nostri amichi li cumplettanu ".

METRO ESENBOGA
In quantu à u metro da esse custruitu in l'Aeroportu Esenboğa, u Ministru Elvan hà dettu: "Avemu una strada, avemu duie alternative diverse. Avemu da sceglie unu di elli. Avemu un prughjettu nantu à questu. Qualessu di l'alternative chì decidemu, avemu da principià à travaglià nantu à quellu sughjettu in più detail. Unu di elli hè di cunnette Esenboğa direttamente à Keçiören, è a nostra altra alternativa hè di furnisce una cunnessione da Ulus à Kızılay. Decideremu una di queste duie alternative ", disse.

PRODUZIONE NAZIONALE DI TRENI D'ALTA VELOCITA
Spartendu i figuri nantu à a parte di a produzzione domestica in u trasportu, Elvan hà dettu: "Avemu più di mille cumpagnie, in particulare in u settore ferroviariu in Turchia, è avemu cumpagnie chì crescenu è si sviluppanu ghjornu per ghjornu. Puderaghju orgogliu di dì chì ", disse.

"Avemu principiatu un studiu per pruduce un trenu naziunale d'alta velocità, a fase di cuncepimentu hè finita", disse Elvan, aghjustendu: "I nostri amichi nantu à questu anu messu l'offerta per u disignu di e parti di l'ingegneria è elettromeccanica. Si pò ghjunghje sin'à una vitezza di 300-350 chilometri. U nostru scopu hè di fà questu per 2019; Per fà u trenu d'alta velocità, chì hè cumplettamente u nostru propiu disignu, utilizendu un equipamentu completamente domesticu. Finu à ghjunghje à questu stadiu, sicuru, avemu bisognu di treni d'alta velocità. In u primu locu, avemu da cumprà 80 treni d'alta velocità. Avemu da licite per questu in i ghjorni à vene. Ci hè un bisognu, ùn hè micca abbastanza, ci sò esigenze assai altu. Dice: "Aumentà u numeru di i nostri voli à Konya è Eskişehir", cum'è Istanbul. Ùn avemu micca abbastanza set per u mumentu. Avemu surtitu in offerta per 10 treni, chì ùn hè micca abbastanza. Almenu 53 per centu serà a produzzione domestica, vale à dì, i prudutti pruduciuti in Turchia. Avemu messu questu in e specificazioni di l'offerta. Stipulemu ancu chì sti treni d'alta velocità sò pruduciuti in Turchia. Ùn simu cuntentu ancu di quessa, avemu una terza cundizione. Puderete un minimu di 20 partenarii lucali, truverete di sicuru un cumpagnu lucale. A dumanda hè alta ".

LIBERAZIONE DI FERROVIARI
"Avemu attraversatu ogni tipu di prucessi ligati à a liberalizazione di e ferrovie", hà dettu Elvan, aghjustendu: "Avemu messu e regulazioni pertinenti in u nostru situ web per circa 4-5 mesi. Avemu ricevutu l'opinioni di ogni tipu d'urganisazioni non governamentali è cumpagnie chì pruducenu per a ferrovia. In i ghjorni à vene, emettemu u nostru regulamentu. Seremu liberalisate in a prima mità di questu annu. Avemu 1 mese. Credu chì cù a transizione à a liberalizazione, ci sarà una dumanda incredibile in Turchia, cum'è in l'industria di l'aviazione. Questu serà sia per u trasportu di merci sia per u trasportu di passageri ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*