I vagoni di Metinvestin sò stati fermati in a regione di Donetsk

I vagoni di Metinvestin sò stati fermati in a regione di Donetsk: Metinvest, u più grande pruduttore d'acciaio integratu verticalmente di l'Ucraina, annuncia chì a spedizione di materie prime da a so filiale Krasnodon Coal à altre facilità di a cumpagnia hè stata bluccata.

U 13 di ghjennaghju, i vagoni chì partenu da Krasnodon Coal à Metinvest filiali Azovsal è Avdiika Coke sò stati fermati in a stazione di Krasnyi Port in a regione Donetsk per via di l'investigazione di i servizii finanziarii statali di Ucraina. Cinque ghjorni dopu, i vagoni sò stati sequestrati da i servizii di sicurezza ucraini.

Durante u prucessu ghjudiziariu u 22 di ghjennaghju, una decisione hè stata presa per liberà i carru; In ogni casu, u Serviziu di Sicurezza Ucrainu cuntinueghja à mantene i vagoni à a stazione, tenendu in contu a decisione di pruibitu tempurale.

À u 29 di ghjennaghju, 144 vagoni chì portavanu carbone è rottami sò stati bluccati in a stazione, mentre chì altri 166 vagoni transitanu per a stazione. Nant'à sta sezione ferroviaria, altri 336 vagoni di carbone da Krasnodon Coal partenu per i stabilimenti di Metinvest.

U bloccu di u supply da Krasnodon Coal puderia purtà à una diminuzione di a produzzione in l'imprese metallurgiche di Metinvest è a sospensjoni di a produzzione di batterie di Avdiivka Coke.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*