L'esportazioni stradali cù a Russia anu aumentatu

L'esportazioni stradali cù a Russia anu aumentatu: "Hè righjuntu 2014 mila 210 cù un aumentu di 5 per centu in 648"
Ahmet Hamdi Gürdoğan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Orientale di l'Esportatori di u Mari Neru (DKİB), hà dichjaratu chì u numeru in u Kazbegi-Verhni-Lars Border Gate, induve 817 camioni carichi d'esportazione cù targhe turche anu passatu l'annu passatu, aumentatu à 2014 5 in 648.
In a so dichjarazione scritta, Gürdoğan hà dichjaratu chì ci hè un aumentu ghjornu per ghjornu in u passaghju di camioni carichi di esportazioni turche attraversu u Kazbegi-Verhni-Lars Border Gate situatu à a fruntiera russa, chì permette u passaghju da Turchia à a Federazione Russa via. Giorgia.
Spieghendu chì anu ottenutu qualchi dati attraversu u Cunsulatu Generale di a Federazione Russa in Trabzon, Gürdoğan hà dettu: "In l'annu passatu, 817 camioni carichi d'esportazione cù piatti turchi sò partiti da a Porta di a fruntiera Kazbegi-Verhni-Lars, è questu numeru hè aumentatu da 2014. per centu à 210 in 5. 648 mila 2013 tunnellate di carichi d'esportazione sò passati à a Federazione Russa per a stessa porta in 53. "In 952, sta figura hà aumentatu da 2014 per centu è hà righjuntu 177 mila 149 tunnellate", disse.
Gürdoğan hà dichjaratu chì a Federazione Russa pò esse ghjunta da a Turchia è a so regione in pocu tempu attraversu questa porta di fruntiera, è hà enfatizatu chì u trasportu à e Republici Turche cum'è u Kazakistan, u Turkmenistan, u Kirghizistan è l'Uzbekistan hè statu ancu fattu per questa porta in l'ultimi anni. anni.
Indicà chì era inizialmente dichjaratu chì u Kazbegi-Verhni-Lars Border Gate ùn saria micca cusì attraente per u trasportu di carichi d'esportazione, hà dichjaratu chì sti figuri ufficiali mostranu quantu utile era u so travagliu.
- "A porta di l'Ossezia di u Sud deve esse ancu aperta"
Gürdoğan hà dichjaratu chì u trasportu di carichi d'esportazione da u Kazbegi-Verhni-Lars Border Gate aumenterà in u periodu à vene è hà dettu:
"I trasporti di carichi d'esportazione turchi si sò diretti à sta porta per strada per via di l'accumulazione occasionale in a Porta di a fruntiera di Gürbulak, chì cunnetta a Turchia è l'Iran, è a tensione trà l'Ucraina è a Russia. Per quessa, avemu suggeritu à l'autorità turca è russa chì sta porta hè insufficiente, è chì a porta in u latu di l'Ossetia Meridionale deve esse aperta cum'è una alternativa à sta porta. "Cù l'apertura di una porta da a Federazione Russa via Dagestan, chì permetterà u passaghju in Georgia, u nostru trasportu à a Federazione Russa è à a Republica Turca serà più faciule è à costu più bassu".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*