A funivia si prepara à partì da BursaRay.

A funivia si prepara à partì da BursaRail: hà rimboccatu e maniche per realizà i sogni in Bursa. I prughjetti seranu implementati unu per unu questu annu. A funivia partirà da u centru di a cità. A prova di u trafficu finisce cù u metro. U prughjettu di a spiaggia serà finitu. BursaRay si estenderà à a stazione di autobus

I prughjetti chì sò stati sognati per anni in Bursa è purtati à l'agenda ogni periodu elettorale seranu purtati à a vita unu per unu quist'annu. A funivia, unu di i simboli più impurtanti di a cità, partirà da u centru di a cità. A prova di u trafficu urbanu finisce cù a linea di tram. U prughjettu di a spiaggia, chì si parla dapoi anni, serà finitu quist'annu. U tram di Silkworm ghjunghjerà quist'annu à a stazione di autobus. Visità Bursa in a matina, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu ch'elli anu arriscatu e maniche per chì Bursa ùn sia micca u cortile di Istanbul, ma una cità chì a sfida. Spieghendu ch'elli ponenu i fundamenti di i prughjetti chì anu sunniatu in u 2015, induve elevaranu a barra di serviziu un livellu più altu in Bursa, chì s'hè trasfirutu in una nova era in l'ultimi anni, Altepe hà dettu: "Avemu da abbandunà u serviziu. metro è cullà à Uludağ. Se a ghjente di Bursa hà vistu questu in i so sogni, ùn l'anu micca cridutu. Avemu dettu chì e spiagge di Bursa ùn pareranu micca Bodrum è avemu cuminciatu à travaglià. "Fineremu questu annu", disse.

U FUNDAMENTE DI A CARROCA DI CORDA SI PIACE
Cù a stazione di funivia chì deve esse custruita in a Stazione Gökdere di BursaRay, i fundamenti di u prughjettu chì traspurtarà i vacanzieri da u centru di a cità à a Regione di l'Hotel in circa 25 minuti seranu posti quist'annu. Spieghendu chì u travagliu nantu à u prugettu hè andatu da circa 2 anni, studii è investigazioni sò stati fatti, u sindaco Altepe hà dettu: "Una stazione di funivia serà custruita à u pianu superiore di a stazione BursaRay Gökdere. Ci sarà ancu una fermata di Scultura - Setbaşı. I citadini puderanu ghjunghje à a funivia à pedi. I citadini chì venenu da Görükle, Kestel è Mudanya puderanu avà facilmente ghjunghje à Uludağ. Stu prughjettu serà una riforma maiò in u trasportu. In questu modu, u trafficu in u centru di a cità serà liberatu. Serà pussibule ghjunghje à Uludağ da u core di Bursa in circa 25 minuti.

U PROGETTU DI SPIAGGIA CUMPLETU QUST'ANNU
Ricordendu chì ancu quelli chì vivenu in Bursa ùn anu micca cunuscenza di u mare finu à eri, Altepe hà dichjaratu chì anu dimustratu à tutti chì Bursa hè ancu una cità di mare cù i travaglii chì anu realizatu nantu à e spiagge. Esprimendu chì anu dimustratu à a Turchia è à u mondu chì Bursa hè una cità marittima cù BUDO è i voli in idrovolante, u sindaco Altepe hà dettu: "In più di u prughjettu di pianificazione costiera di Mudanya Güzelyalı di 8,5 chilometri, avemu preparatu prughjetti chì revelaranu e bellezze naturali di u locu di Karacabey Strait Bayramdere. Mudanya, Tirilye è Kumyaka seranu i nostri spazii di travagliu impurtanti. Inseme cù u Ministeru di e Finanze, implementemu i nostri prughjetti chì facenu di Kurşunlu una cità portu cù e so marina è i so frangiflutti. E nostre spiagge cum'è Bodrum è Marmaris guadagneranu valore è uttenenu visione. Cumpleremu questi investimenti in larga misura questu annu ", disse.

Silkworm in l'autostazione
U tram di Silkworm, chì si unisce à a reta di trasportu urbanu di Bursa, andarà à u terminal di l'autobus interurbanu, induve u potenziale di passageru hè u più altu. Spieghendu chì anu cuminciatu à travaglià per a realizazione di stu prughjettu in 2015, u presidente Altepe hà dettu: "Faremu tuttu ciò chì hè. Bursa hà bisognu. Ùn avemu micca un prublema di bilanciu. Se i nostri compatrioti anu difficultà in u trasportu, faremu tuttu ciò chì hè necessariu per risolve. U tram deve andà à u terminal. Avemu avà implementatu. Cuminceremu stu prughjettu quist'annu, cù u permessu di Diu ".

SIAMU À SERVIZI DI BURSA
U presidente Recep Altepe hà dichjaratu chì in u 2015, micca solu sti prughjetti, ma ancu numerosi prughjetti seranu implementati per apre a struttura storica è e bellezze naturali chì permettenu u sviluppu di u turismu à u turisimu, è hà dettu: "Semu à u serviziu di Bursa. Hè u minimu chì pudemu fà per sta cità. Avemu focu annantu à prughjetti destinati à migliurà a qualità di vita di i nostri concittadini. Cum'è Bursa, ùn vulemu micca esse u cortile di Istanbul. Travagliemu per una Bursa chì sfidarà quella cità. È simu capaci di fà quessa. U stadiu, chì avemu custruitu cù e nostre strutture municipali, hè u megliu indicatore chì Bursa hè una cità autosufficiente ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*