Aşağıbeşpınar Villagers Vulenu un Ponte

I Villagers d'Aşağıbeşpınar volenu un ponte: A ghjente di u paese di Aşağıbeşpınar di u distrittu di Sungurlu di Çorum hà dumandatu à l'autorità per custruisce un ponte sopra u flussu chì taglia u trasportu trà u paese è u paese.
I citadini chì vivenu in u paese di Aşağıbeşpınar, induve ci hè una vita da circa un seculu, dichjaranu chì anu avutu aduprà una strada di fangu di 1 chilometri per andà in i so campi è i paesi circundanti.
I paisani dicenu chì anu da passà per questu flussu tuttu u tempu perchè più di 70 per centu di i so terreni cultivati ​​sò situati in u latu oppostu di u Budaközü Stream. I citadini sprimenu ch'elli cercanu di attraversà l'acque di u fiumu qualchì volta cù trattori è à volte à pedi.
U capu di Aşağıbeşpınar Village, Tuncay Bilim, chì hà dettu chì l'insediamentu in u paese hè abbastanza vechju, hà dichjaratu chì u so paese soffre di mancanza di ponti per più di 100 anni.
U paese, chì dice chì i citadini chì utilizanu u tè per attraversà a strada cù vitture, stà quì è tiranu i veiculi da quì ogni ghjornu.
U capu hà dettu: "I veiculi di serviziu di a scola passanu ancu per questu flussu. "Certe volte, ci simu nervosi quandu l'acqua cresce", disse.
U capu di u paese Tuncay Bilim, chì hà dichjaratu ch'ellu hà dumandatu à tutti i lochi necessarii per a custruzzione di u ponte, hà dumandatu l'aiutu di l'autorità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*